Tovább erősíti az Adidas kriptovaluta pozícióját

Az Adidas szép csendben újabb kriptovaluta szerződést kötött. A csökkenő érdeklődés ellenére sem hagyja el az Adidas a Web3 világát.

A német Adidas kriptovaluta szponzorációt kötött

Az Axios legutóbbi jelentése szerint az Adidas német sportruházati vállalat új kriptovaluta partnerséget kötött a Crypto: The Game Web3 játékkal.

A Crypto: The Game egy internetes túlélőjáték, amely lehetővé teszi a résztvevőknek, hogy együtt versenyezzenek egy ETH-ért. A játék második évada április elején indult el nyilvánosan, és 800 játékos csatlakozott a kihíváshoz. Azoknak, akik önként részt vettek a játékban, egy nem helyettesíthető tokent (NFT-t) kellett vásárolniuk 0,1 ETH-ért (ami jelenlegi áron nagyjából 350 dollár).

A játékot a Base, a Coinbase 2. rétegű hálózata hajtja. Jelenleg már csak mindössze 571 játékosnak sikerült játékban maradnia három nappal az indulás után. A játék hivatalos X-fiókjában megjelent bejegyzés szerint az Adidas-partnerség egy „egyedi kihívás” érdekében jött létre. Az Axios azt állítja, hogy a játékosok ajánlatot tehetnek az Adidas tréningruhákra, amellyel előnyt szerezhetnek a játékban.

Nem ez az első alkalom, hogy az Adidas beszáll az NFT piacra

Az Adidas márkának nem ez az első alkalma, hogy kihasít egy szeletet a növekvő NFT-piacból. 2021-ben például pillanatok alatt 30 000 db Into The Metaverse NFT-t szórtak szét. A leghíresebb sportruházati márka bebiztosította a kapcsolatot a Bored Ape Yacht Clubbal is.

2023-ban, az NFT-k csökkenő népszerűsége ellenére, az Adidas bemutatta az Into ALTS by Adidas NFT kollekciót. Ahhoz, hogy új NFT-ket kapjanak, a korábbi régebbi kollekció birtokosai egyszerűen elégethetik a tokeneiket. A 2023-as NFT kollekció ezután virtuálisan viselhető eszközökkel és egyéb exkluzív jutalmakkal érkezett. Az Adidas kulcsfontosságú versenytársa, a Puma szintén belemerült az NFT-iparba azzal, hogy 2022-ben piacra dobta a metaverse tornacipőket. És ehhez hasonlóan a Nike is folyamatosan tevékenykedik a szektorban.