Super Bowl hirdetésre költötte éves reklámbüdzséjét a Reddit, GameStop ‘tendiket’ ünnepli
„A hátrányban lévők bármit elérhetnek, ha egy közös ötlet köré gyűlnek.”
A Reddit saját bevallása szerint a teljes éves marketing költségvetését egy tegnap este a Super Bowl szünetében vetített reklámhirdetésre költötte. A hirdetés mindössze öt másodperc.
What just happened? pic.twitter.com/DypRp6DeQt
— Reddit (@reddit) February 8, 2021
„Az egyik dolog, amit a múlt héten megtanultunk a közösségektől, az az, hogy a hátrányban lévők bármit elérhetnek, ha egy közös ötlet köré gyűlnek.” – magyarázza Reddit a hirdetésben, aminek végigfutására érdemes a szünet gombra bökni. A kijelentéssel egyértelműen a GameStop forradalmat üdvözli, amelyet az r/wallstreetbets szubja indított el. „Ki tudja, talán Ön lesz az oka annak, hogy ki kell egészítenünk a pénzügyi tankönyveket a „tendikről” [amatőr befektetőkről] szóló fejezettel.”
A teljes tartalom pedig:
„Wow, ez tényleg működött.
Ha ezt olvassa, az azt jelenti, hogy a tétünk megtérült.
A nagy reklámhelyek drágák, ezért nem tudtunk egy egészet vásárolni. De megjött az ihletünk, és úgy döntöttünk, hogy a teljes marketing költségvetésünket 5 másodpercnyi műsoridőre fordítjuk. Az egyik dolog, amit a múlt héten megtanultunk a közösségektől, az az, hogy a hátrányban lévők bármit elérhetnek, ha egy közös ötlet köré gyűlnek.
Ki tudja, talán Ön lesz az oka annak, hogy ki kell egészítenünk a pénzügyi tankönyveket a „tendikről” szóló fejezettel. Talán segítesz az r/SuperbOwl-nak megtanítani a világot a baglyok fenségére [owl = bagoly]. Talán még meg is állítod ezt az 5 másodperces hirdetést.
Hatalmas dolgok történnek, amikor az emberek olyasmi körül gyűlnek össze, ami igazán érdekli őket. És ennek van helye. Redditnek hívják.”
Éljenek a tendik. Shortold a bankokat.