Super Bowl hirdetésre költötte éves reklámbüdzséjét a Reddit, GameStop ‘tendiket’ ünnepli

„A hátrányban lévők bármit elérhetnek, ha egy közös ötlet köré gyűlnek.”

A Reddit saját bevallása szerint a teljes éves marketing költségvetését egy tegnap este a Super Bowl szünetében vetített reklámhirdetésre költötte. A hirdetés mindössze öt másodperc.

„Az egyik dolog, amit a múlt héten megtanultunk a közösségektől, az az, hogy a hátrányban lévők bármit elérhetnek, ha egy közös ötlet köré gyűlnek.” – magyarázza Reddit a hirdetésben, aminek végigfutására érdemes a szünet gombra bökni. A kijelentéssel egyértelműen a GameStop forradalmat üdvözli, amelyet az r/wallstreetbets szubja indított el. „Ki tudja, talán Ön lesz az oka annak, hogy ki kell egészítenünk a pénzügyi tankönyveket a „tendikről” [amatőr befektetőkről] szóló fejezettel.”

A teljes tartalom pedig:

„Wow, ez tényleg működött.

Ha ezt olvassa, az azt jelenti, hogy a tétünk megtérült.

A nagy reklámhelyek drágák, ezért nem tudtunk egy egészet vásárolni. De megjött az ihletünk, és úgy döntöttünk, hogy a teljes marketing költségvetésünket 5 másodpercnyi műsoridőre fordítjuk. Az egyik dolog, amit a múlt héten megtanultunk a közösségektől, az az, hogy a hátrányban lévők bármit elérhetnek, ha egy közös ötlet köré gyűlnek.

Ki tudja, talán Ön lesz az oka annak, hogy ki kell egészítenünk a pénzügyi tankönyveket a „tendikről” szóló fejezettel. Talán segítesz az r/SuperbOwl-nak megtanítani a világot a baglyok fenségére [owl = bagoly]. Talán még meg is állítod ezt az 5 másodperces hirdetést.

Hatalmas dolgok történnek, amikor az emberek olyasmi körül gyűlnek össze, ami igazán érdekli őket. És ennek van helye. Redditnek hívják.”

Éljenek a tendik. Shortold a bankokat.