A TikTokon fut a legújabb Solana-alapú tap-to-earn játék

A Solana gaming ökoszisztéma elindította a SonicX-et, egy tap-to-earn játékot, amely kizárólag a TikTokon fut.

A tap-to-earn idén nyáron vette át az uralmat a kriptojátékok területén, miután a Telegram alapú mini alkalmazások egyszerre több mint 300 millió játékost vonzottak. Egy Solana-alapú projekt azonban SonicX néven elindított egy olyan tap-to-earn játékot, amely natívan a TikTokon belül indul, és arra törekszik, hogy a fiatalok egyik legkedveltebb közösségi oldalának „Notcoinja” legyen.

A Sonic SVM, a Solana-alapú Layer-2 projekt azt tervezi, hogy influenszerekkel fog együttműködni, és hirdetések sorozatát futtatja majd a TikTokon, amelyekre kattintva a játékosok a TikTokon belül azonnal megnyithatják a SonicX játékot. A Telegram mini alkalmazásaihoz hasonlóan a TikTok lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy weboldalakat nyissanak meg a natív böngészőn belül, ahol a játékosok a bejelentkezést követően elkezdik gyűjteni a játékon belüli pontokat.

Akár 10 millió felhasználóra is számít a Sonic SVM feje

A SonicX ugyanazon az elméleten alapul, mint amin a legtöbb tap-to-earn játék. A felhasználókat egyre inkább bevonzza a játék, hogy minél több pontot gyűjtsenek és fejlesztéseket vásároljanak, hogy ugorjanak a ranglétrán – mindezt egy jövőbeli, még meg nem erősített airdrop reményében.

Mindez egy olyan világban játszódik, amelyet a klasszikus Sonic The Hedgehog videojáték-sorozathoz hasonlóan álmodtak meg, bár hivatalosan nincs kapcsolat a Segával, a Sonic The Hedgehog készítőjével.

Érdemes megjegyezni, hogy a játékon belül a képernyő megérintése mindig on-chain tranzakcióként kerül rögzítésre. Ezt már korábban is láthattuk az Aptoson a Tapos nevű „tickle-to-earn” játékkal, amely májusban egyetlen nap alatt több mint 115 millió tranzakciót jegyzett fel, alig több mint 63 ezer játékos részvételével. Összehasonlításképpen, az Ethereum néhány nappal korábban mindössze 1 millió tranzakciót bonyolított le.

Chris Zhu, a Sonic SVM vezérigazgatója és társalapítója elmondta, a közeljövőben minimum 1 millió felhasználóra számít, de akár ennek a sokszorosa sincs kizárva:

„Még a teljes TikTok populáció mindössze 1%-ával is 10 millió felhasználónál tartunk. Szóval szerintem ez már nem álom.”