Rongyrázás COVID-módra a Louis Vuitton-tól: műanyag arcmaszk 1000 dollárért
Ha másra nem is, de a COVID-válság arra jó volt, hogy komoly tesztek elé állítsa a luxusipari cégeket, amik vagy haladnak a korral, vagy hamarosan a turkálókban kötnek ki.
A luxustermékek egyik vezető márkája, a Louis Vuitton a COVID alatt is megtalálni látszik a piaci rést és egy 961 dollárba kerülő arcmaszkkal rukkolt elő.
A dizájner (inkább) arcpajzs a 2021-es Cruise kollekció része lesz és októbertől bizony már árusítják az Andrássy úton. A gyaníthatóan pár fillérből előállított műanyag maszk ‘legértékesebb’ része a Louis Vuitton monogram lesz a textil hevederen a pajzsra dombornyomott LV minta mellett.
A forradalmi termékükről kiadott közleményükből is árad a zsenialitás: „figyelemfelkeltő fejdísz, stílusos és véd.”
Más luxusmárkák, mint például a Fendi, a Palm Angels, a Marine Serre és a Cristian Siriano szintén maszkok és arcvédő tartozékok kiadásával lepte meg a világ Tónijait.
Ha netán úgy gondoljátok, hogy az 1000 dolláros arcvédők icipicit túlárazottak lennének, akkor még találkoztatok a másfél millió dollárba kerülő gyémánt kirakású arcmaszkkal:
Bulvár, ha többre van szükséged:
- Bill Gates finoman arra kérte Elon Musk-ot, hogy fogja be a száját
- Bitcoint is bányásztak a most elfogott budapesti dílerek
- Jajj, de jó! Megvan Kim Kardashian első bitcoinja