NFT-airdroppal rukkol elő hamarosan a Starbucks
A világ legismertebb kávéházlánca, a Starbucks limitált kiadású NFT-aidroppal rukkol elő az Odyssey rewards programot használó tagjai számára.
A vállalat szerint ahhoz, hogy a felhasználók részesülni tudjanak az airdropból, számos kritériumnak kell megfelelniük. Előszőr is, az erre való jelentkezés csupán az Egyesült Államokban élők számára elérhető. További feltétel, hogy a kávéházlánc Web3 jutalmazási platformjának, a Starbucks Odyssey tagjának kell lenni. Feltéve, hogy ez a két kritérium teljesül, a felhasználóknak meg kell győződniük arról, hogy két ”utazást” teljesítettek már, és rendelkeznek legalább egy limitált számú NFT-bélyeggel.
A Starbucks Odyssey a kávéházlánc Web3 alapú hűségprogramja, amely interaktív játékokat és szórakoztató kihívásokat rejt magában. Ennek során a felhasználók „utazásokon” vehetnek részt, amelyek teljesítéséért járó jutalom egy bélyeg, amely valójában maga egy NFT. Egy ilyen utazás lehet például egy másik Starbucks üzletbe való eljutás vagy egy új ital kipróbálása.
Ahogy arról korábban már beszámoltunk, a program béta verziója még előző év folyamán indult el, és továbbra is csak kisebb létszámú felhasználó számára érhető el. A feltételek szerint azok, akik a vállalat által meghatározott időpontig megfelelnek a korábban leírt kritériumoknak, jogosultak lesznek az airdropra.
A Starbucks folyamatos érdeklődést mutat a digitális világ, és azon belül is a Web3 ökoszisztéma felé. Az előző hónapban egy NFT-gyűjteményt dobtak piacra, amelyben olyan darabok is találhatóak, amelyek a Starbucks első, 1970-es évekbeli üzlethelyiségét ábrázolják.