Mi az: Háromkerekű, elektromos és forradalmasíthatja Ázsia közlekedését
Egy kicsit sem meglepő módon a mindössze néhány héttel ezelőtt indult eTukTuk döbbenetes sikereket tudhat már most maga mögött. A jelek szerint ugyanis kifejezetten nagy a kereslet az elektromos riksák iránt, hiszen alig 3 hét alatt a fejlesztők több mint 1 millió dollárt tudtak gyűjteni.
Írásunk idején már 1.054 millió dollárnál jár a natív TUK eladásából származó bevétel. Vagyis akik most csatlakoznának, már csak a 0.02675 dolláros áron elérhető altcoinokból vásárolhatnak.
Bár a jelenlegi szakasz legkésőbb 10 napon belül ér majd véget, könnyen lehet, hogy ennél csak kevesebb idő marad a vásárlásra. Mivel a következő szakasz kezdetéig csupán 110,000 dollár hiányzik, így érdemes mihamarabb a tettek mezejére lépni.
A most látható tolongás a projekt körül nem a véletlen műve, hiszen szakaszonként 3 százalékkal emelkedik a TUK értéke. Vagyis akik még az elsők között vásároltak, a listázási árnál 31 százalékkal alacsonyabb áron szállhatnak be.
1/ As our world races ahead, personal vehicles surge, bringing environmental challenges. But there's hope! ?❌
Today, we explore cities championing eco-friendly public transport.
Buckle up! ? pic.twitter.com/joRizVjYRh
— eTukTuk (@eTukTukio) February 7, 2024
Ahhoz hogy megértsük, pontosan miért is ekkora az izgalom, érdemes megnézni a eTukTuk gerincét alkotó DePIN koncepciót. A DePIN a decentralizált, valós hardverinfrastruktúra angol rövidítése (Decentralized physical infrastructure network).
Egyszerűen fogalmazva ezek olyan projektek, melyek valós eszközöket kínálnak, egyúttal kihasználják a blokklánc-technológia nyújtotta előnyöket.
Hogyan változtathatja meg tömegek életét az eTukTuk?
Az eTukTuk egyértelműen sokkal több mint csupán a TUK kriptopénz. Megjelenésével a készítők elementáris hullámokat kavarhatnak az ázsiai EV-szektorban. Nem csupán tömegek juthatnak majd munkához, hanem egyúttal a globális felmelegedés üteme is lassulhat.
Mivel Ázsia számos országában égető probléma az egyre romló levegő minősége, az eTukTukra várhatóan kiugró igény lesz.
Ezt igazolja, hogy a csapatnak már most sikerült megegyezni Srí Lanka kormányával, így itt kerülhetnek először forgalomba a háromkerekű járgányok.
Vagyis valóban úgy tűnik, az eTukTuk valóban képes lehet jobbá, egyúttal zöldebbé varázsolni a világot.
A projekt legfontosabb részét az EVSE, vagyis az elektromosjármű-töltőállomások alkotják. Ezek használatával a felhasználók egyszerűen és gyorsan, mégis alacsony költségek mellett tölthetik fel az EV-járműveiket.
Ez azonban még nem minden, hiszen az EVSE mellett elérhetők lesznek még az eTukTuk saját elektromos járművei is. Ezeket a csapat kifejezetten azzal a céllal hozta létre, hogy alacsony bekerülési költség mellett is évekig lehessen őket használni.
Arról nem is beszélve, hogy az átállás a sofőrök számára nem csupán anyagi, hanem egyúttal környezeti szempontból is egyszerű lesz.
Jelenleg nagyjából 270 millió tuk tuk jármű van forgalomban. Ráadásul ezek a járművek sokszor korszerűtlen motorral rendelkeznek, ami így a hagyományos autókkal sokkal jobban szennyezi a környezetet.
A felsoroltak mellett további izgalomra ad okot az eTukTuk AI rendszere.
A sofőrök hozzá tudnak majd férni az AI vezérelt útvonal-optimalizáláshoz, aminek hála kiugró mértékben csökkenthetők a forgalmi feltorlódások.
Mivel egy élő térképen keresztül az összes sofőr elérheti majd a többi jármű helyzetét, ezért a járművek eloszlása is sokkal egyenletesebb lehet.
Végezetül ez a hálózat egyúttal a fejlesztések bevezetését is sokkal simábbá teheti. Vagyis előreláthatólag egyáltalán nem kell kényszerpihenőkkel számolni egy-egy frissítés bevezetése idején sem.
Változást hoz Ázsia világában az eTukTuk
Ahogy az látható számos területen hódíthat az eTukTuk, és mindezt a natív TUK tokenek teszik lehetővé. Ezek használatával a fejlődés teljesen decentralizált, mégis demokratikus lehet, ráadásul mindez maximális transzparencia mellett valósulhat meg.
A tokenek a BNB hálózatát használják, így nem csak magas stabilitásra lehet számítani, hanem egyúttal alacsony díjakra is.
Továbbá a multichain felépítése miatt a tokenek képesek a BNB és a Cardano hálózatát egyaránt használni.
A befektetőknek már közvetlenül a vásárlást követően lehetőségük nyílik a stakelésre, amivel jelenleg éves szinte 220 százalékos hozamot lehet elérni.
Továbbá a befektetők a megjelenést követően már a töltőállomások bevételéből is részesedhetnek, illetve különböző play to earn játékokkal is játszhatnak.
Amennyiben felkeltette az érdeklődésed az eTukTuk, úgy mindenképpen látogass el a projekt magyar nyelven is elérhető weboldalára.
Ez is érdekelhet:
- Mi már feltankoltunk ezekből az ingyenes kriptókból, és te?
- Meddig mehet 2024-ben a Bitcoin árfolyama? Tovább mint gondolnád
- A 9 legjobb kripto ICO 2024-es befektetéshez – Kezdeti érmék összehasonlítása
**Figyelem! Fenti írásunk egy vendégtartalom, és nem minősül befektetési tanácsnak. A BitcoinBázis szerkesztősége nem vállal felelősséget a leírtakért és fokozott óvatosságra inti minden Olvasóját a kriptovaluta, CFD, token, kriptokaszinó, metaverse, DeFi, play-to-earn és ICO/STO/SAFT befektetések kapcsán. Egyéni kutatás és az állítások alapos ellenőrzése maximálisan javasolt. Kereskedj és játssz felelősségteljesen.**