Media Protocol – blokklánc cég a hirdetési csalások és clickbait ellen

A tartalomgyártás és disztribúció mai problémáit alaposan ismerve, a Media Protocol segíti a tartalomgyártókat és kiadókat, hogy közvetlenül a fogyasztókkal létesítsenek kapcsolatot kriptovalutákkal értelmes elkötelezettségre ösztönözve őket.

A Media Protocol blokklánc startup, mely új gazdasági modellt kíván hozni a digitális tartalom világába, májusban dobta piacra a fejlesztői protokollját, mely segítségével a tartalomgyártás és elosztás követhetővé válik a blokkláncon. A vállalat közvetlen kapcsolatot létesít a tartalomgyártók, kiadók és fogyasztók között decentralizálva a marketing és hirdetési piacokat a hatékonyabb működés, az átláthatóság növelése és egy új gazdasági modell kifejlesztése érdekében úgy, hogy egyben jutalmazza a felhasználókat is.

Media Protocol - blokklánc cég a hirdetési csalások és clickbait ellen

A Media Protocol társalapítója, Tom Graham elmondta: „A tartalom mindennél fontosabb. Az olvasók egyre többet fogyasztanak, és a márkák valamint a kiadók folyamatosan keresik a kitettséget. Ugyanakkor a jelenlegi online piac lényegében néhány disztribúciós platform kezében összpontosul, akik óriási hatással vannak arra, mit olvasunk, látunk és hallunk, és ezzel kockára teszik a fogyasztói tartalmak sokszínűségét és fontosságát. A Media Protocol célja, hogy újraformálja a digitális tartalmak ökoszisztémáját, elvegye a hatalmat a harmadik fél közvetítőktől és azt ösztönzők hajtotta modellel váltsa fel, amely hatványozottan támaszkodik a blokklánc nyújtotta közvetlenségre, átláthatóságra és biztonságra.”

A kiadók és platformok, melyek integrálják a Media Protocol szolgáltatásait képesek lesznek ösztönözni a fogyasztói párbeszédet azzal, hogy a natív kriptovaluta Media tokeneket tudnak hozzáfűzni bármely URL által reprezentált tartalomhoz. A tartalom bármi lehet: cikk, videó, hang vagy kép.

A cég megoldásainak segítségével a márkák és kiadók blokkláncon keresztül hirdethetnek amiért Media tokenben részesülnek és hozzáférhetnek a blokkláncon rögzített releváns fogyasztói adatokhoz tovább növelve az átláthatóságot és mélyítve a készítők és fogyasztók közötti kapcsolatot. A Media Protocol egy olyan ökoszisztémát fejleszt, ahol nincs központi médiamogul, mely birtokolja az összes fogyasztói adatot, se közvetítő, hogy eltorzítsa a fogyasztó-készítő közötti kapcsolatot.

Azok a tartalomfogyasztók, akik Media Protocol-t alkalmazó platformokat használnak MEDIA tokenekben részesülnek az interakciójukért cserébe, ami magába foglalhat médiatartalom olvasást, nézést, lájkolást, kommentelést vagy megosztást. A kiosztott MEDIA tokenek a felhasználó walletjába kerülnek és beváltásával prémium tartalmakat vagy a Media Protocol ökoszisztéma appjain belüli vásárlásokat tesznek lehetővé.

A disztribúciós platformok, melyek támogatják a Protocol elterjedését, százalékos token jutalomban részesülnek a releváns tartalmak megosztásáért. Ez a jutalékos token összeg a kiadótól fogyasztóhoz átutalt ösztönzőkből kerül levonásra a tartalom kapcsán fellépő interakció függvényében.

A Media Protocol CEO-ja, James Tabor elmondta: „A média változik. A központosított tartalom elosztás nem elég hatékony és felhígítja a tartalomkészítők, kiadók és fogyasztók közötti életbevágó kapcsolatot. A Media Protocol kiiktatja a közvetítőket, nagyobb átláthatóságot, biztonságot és egyéni ellenőrzést biztosítva mindenkinek. A márkák és kiadók sokkal pontosabb adatokhoz tudnak hozzáférni mialatt mind a készítők, mind a fogyasztók jutalomban részesülnek.”

Nem sokkal korábban jelentette be a Media Protocol a CryptoCatnip alkalmazást, ami a Media Protocol megoldását használja. A CryptoCatnip egy híraggregátor, ami exkluzívan kriptovaluta és blokklánc tartalmakat listáz és a felhasználók tesztnetes Media token jutalomban részesülnek a legfrissebb hírek átböngészéséért. A CryptoCatnip elérhető iPhone és Android telefonokra egyaránt.

A Media Protocol csapata a média és hirdetési szektorban több mint 30 évet felhalmozó tapasztalt szakemberekből áll. A szakértői csapat híres blokklánc személyekből, mint Andy Tian, a GIFTO CEO-ja, és az ismert Szilícium-völgyi kockázati tőke befektető Ted Wangból áll.

Ha többet szeretnétek megtudni az ICO céljairól és hamarosan induló token értékesítéséről, keressétek fel a hivatalos honlapot vagy a csapat Telegram csatornáját.

***Figyelem! Fenti írásunk egy sajtóközlemény. A Bitcoin Bázis nem vállal felelősséget a cikk tartalmáért, megbízhatóságáért, minőségért és a hirdetés természetéért. Olvasóinknak fokozottan ajánljuk az egyéni kutatást és a cikkben közölt állítások alapos ellenőrzését. A Bitcoin Bázis semmilyen formában nem vállal felelősséget a közleményben leírt termék vagy szolgáltatás használata következtében bekövetkező esetleges kárért és veszteségért.***

Kövess minket a Facebookon és Instagrammon.

Van egy sztorid? Oszd meg velünk és megírjuk!