Már több mint 100 ezret rendeltek a Solana második telefonjából
A Solana első kriptos okostelefonjából majdnem egy év alatt sikerült eladni 20 ezer darabot. Ennek ellenére a második telefon iránti előrendelések száma egyetlen hónap alatt elérte a 100 ezer darabot. A Solana Mobile második okostelefonja február 12-én lépte át a bűvös szintet. Ami azt illeti, kellett is ez a szintlépés, ugyanis a cég azt mondta, hogy csak a 100 ezer darabos előrendelés esetén lesz ténylegesen készülék. Most viszont, hogy a 45 millió dollár már a zsebben van gyakorlatilag, a cég tervei szerint megindulhat a fejlesztés és 2025-ben már kézbesítik is a telefonokat a vevőknek.
A Solana Mobile második okostelefonja töri át a falat
45 millió dollár, ugyanis 450 amerikai dollárt kellett fizetni egy készülékért. Ezzel pedig a megfizethető második készülék létjogosultsága sokkal életképesebb, mint az első Solana telefoné. Az eredetileg 1000 dollárért került a piacra. Ez a hatalmas előrelépés pedig úgy tűnik, hogy biztosította a Solana Mobile jövőjét, amely jelenleg is az egyetlen olyan kriptos telefongyártó, amelyiknek látható vásárlói bázisa van. Tavaly még úgy tűnt, rövid életű lesz a cég. De aztán a kereskedők és birtokosok rájöttek, hogy minden telefonhoz még ingyenes tokenek is járnak. Ez aztán meglökte a vásárlások számát is. A második telefon, az elsőhöz hasonlóan, egyedi funkciókkal rendelkezik majd, amelyek célja, hogy a kriptovaluták vásárlását, eladását, tartását és használatát integrálja a készülék alapvető funkcióiba.
A Solana Mobile részéről többször nyilatkoztak arról, hogy az Apple vagy a Google elleni verseny szinte lehetetlennek tűnik a normál funkciók tekintetében. Így olyan kriptospecifikus funkciókra fókuszálnak, amit senki más nem kínál a piacon. Azt mondjuk még nem tudni, hogy az előrendelést leadó vásárlók ténylegesen egy kriptos telefont keresnek-e. Vagy szimplán csak az ingyenes tokenekre és a Solana Mobile státuszszimbólumára hajtanak. Ami pedig még jobb hír, hogy a minimum 100 ezres birtoklói számmal már megjelent egy olyan felhasználói közösség, akiknek érdemes játékokat fejleszteni. Mert a Solana Mobile is tisztában van vele, hogy a mainstream siker kulcsa a mobilos játékokban kereshető.