A legütősebb online marketing stratégiák, amikkel a kriptós oldalak uralják a keresők TOP helyeit

A folyamatosan pörgő kriptovilág területén a keresőkben is óriási verseny zajlik a forgalom megszerzéséért. Milyen online marketing stratégiákkal hasítanak a kriptós weboldalak? Hogyan irányítanak ezek a cégek releváns forgalmat a honlapjaikra? Alábbi cikkünkben részletesen is bemutatjuk a legjobban működő technikákat!

Keresőoptimalizálás (SEO)

A keresőoptimalizálás célja, hogy a weboldalak minél előnyösebb pozíciókat foglaljanak el a Google organikus, azaz nem fizetett találati listáján. A különböző kulcsszavakért pedig keményen meg kell küzdeni, ezért a vállalkozások részéről folyamatos tartalommarketing és optimalizálás szükséges.

Milyen kulcsszavak lehetnek fontosak a kriptós oldalak számára?

  • Kriptovaluta
  • Kriptovaluta adózás
  • Kripto kereskedés
  • Kripto kereskedési stratégiák
  • Kriptovaluta árfolyamok
  • Kripto hírek

Természetesen a fenti kulcsszavakon kívül még számos fontos kifejezés akadhat, amelyekre egy kriptovalutával foglalkozó weboldalnak érdemes rangsorolnia. Kulcsszókutatás segítségével gyorsan kideríthető, hogy milyen kifejezések jöhetnek szóba, illetve az is, hogy a különböző kulcsszavakra mennyien keresnek havi szinten.

Érdemes SEO szakértőkre bízni a feladatot!

Ugyanis a keresőoptimalizálás mára egy külön szakma lett, a SEO szövegírás és a linképítés, illetve a további feladatok elvégzése pedig valódi profikat igényel. A TOP helyezéseket megkaparintó kriptovalutás oldalak mindegyike precízen kidolgozott SEO stratégiát követ, hiszen az amatőr, gyakran házon belüli próbálkozások soha nem vezetnek eredményre.

Érdemes megjegyezni, hogy a SEO egy hosszabb távú marketingstratégia, de megfelelő munkával garantáltan szállítja majd a forgalmat. Ráadásul a hirdetésekkel szemben rendkívül nagy előnye, hogy a kattintások után egyetlen forintot sem kell fizetni.

PPC kampánykezelés

A PPC hirdetéskezelés azonnali forgalmat hoz, viszont minden kattintás után fizetni kell. Itt ugyanazokért a kulcsszavakért zajlik a verseny, mint a SEO esetében, azonban már a fizetett találati listán szükséges elérni a TOP helyezéseket. A kampányok gyorsan létrehozhatók, az élesítésük után pedig rögtön forgalmat irányítanak az oldalra.

Egy dolgot viszont érdemes szem előtt tartani: a PPC kampányok beállításához és kezeléséhez minden esetben marketing szakembereket ajánlott felkérni. Habár a Google Ads az utóbbi időkben igyekszik felhasználóbarát rendszert kialakítani a marketinghez kevésbé értő vállalkozók számára is, de a kampányok tervezése és kivitelezése még így sem egyszerű.

PPC szakértők nélkül a kriptós oldalak is csak a pénzüket égetnék

A helytelenül beállított PPC kampányokra a világ összes pénzét el lehet költeni, anélkül, hogy bármilyen megtérülést is hoznának. Ugyan az AI szövegírás és a többi mesterséges intelligenciára alapuló szoftver segíthet a kampányok összeállításában, de a tapasztalt PPC-sek munkája még mindig nélkülözhetetlen a sikerhez.

A kampányokat mérni és optimalizálni kell

A PPC kampányok elindítása után a szakértők szüntelenül figyelik az elért eredményeket, és szükség esetén azonnal optimalizálják a hirdetések szövegeit és képeit, illetve a licitálási stratégiákat is. A legfontosabb cél az, hogy a cégek minél kevesebb összegből tegyenek szert minél nagyobb profitra. Lényegében minél profibb a beállítás, annál kevesebb kiadással jár a kampányok futtatása.

Mennyibe kerül az egyes kulcsszavakra való licitálás?

Erre a kérdésre kizárólag a kulcsszókutatás adhat pontos válaszokat, hiszen amíg egyes kulcsszavakra akár egy 40-50 Ft-os licitálás is elegendő lehet, addig más kifejezések esetén több száz forintba is kerülhet egy kattintás.

A népszerű kriptós weboldalak keresőoptimalizálás (SEO) és PPC kampányok segítségével törnek az élre a keresőkben. Mindkét marketingstratégiát érdemes egyidejűleg bevetni, hiszen tudatos marketinggel jelentős forgalom irányítható a honlapokra. Bízzuk tehát rutinos szakemberekre a marketinget, hogy a befektetésünk biztosan hozza az elvárásokat!