A kriptovilág kedvenc playboya egy saját reality show-t indít
Jeremy Gardner számára nem ismeretlen a rivaldafény. A 27 éves kriptovaluta milliomos gyakran szerepel a mainstream és a kriptospecifikus médiában is, és nemcsak a kriptotémában hívja fel magára a figyelmet. Gardner egy olyan személyiség, aki jól össze tudja egyeztetni a zenei fesztiválok bohém életstílusát a Szilícium-völgy gazdagságával és fényűzésével. Sőt ő maga a paparazzik és újságírók előtt a kriptovilágot a dekadenciához hasonlítja. Ez a fiatal ikon most egy saját reality show-t kap.
A kriptokastély krónikái
Azaz inkább saját maga indítja és készíti a műsort, amelynek trélere (lásd a cikk végén) már meg is tekinthető a Youtube-on. A show – mint ahogy maga Gardner kaleidoszkópikus érdeklődése is – összemixeli a vállalkozó, filozófiai tanító és kockázatitőke-befektető mindennapjait a legújabb technológiák élvonalában.
„Amit mi itt a Krónikákban próbálunk bemutatni az egy árnyalt egyensúly a szórakozás és bepillantás között a startupok világába, befektetésekbe, vállalkozások működtetésébe.”, nyilatkozta Gardner a Bitcoin Magazinnak. „Valójában én magam és az életem van a kamerák előtt, és olyan fontos témákat érintünk és beszélünk át mint az üzlet, kapcsolatok és filozófia.”
A 12 részes sorozat Crypto Castle Chronicles címmel jelenik meg, a műsor producere pedig az a Adrian Baschuk, aki korábban a Vice producere is volt, jelenleg pedig a CNBC CryptoTrader műsoráért felel. A műsort Gardner volt san franciscói lakóhelyén és a Miamiban épített Crypto Castle kastély alapján nevezték el.
Az eredeti lakóhely a tech világ Mekkájában, a Potreto Hill városrészben található. A háromemeletes épület adott otthont Gardner saját Augur projektjének, de mellette más önvezető autót fejlesztő cégek és blokklánc projektek is ebből az ikonikus épületből indultak.
Az épület először egy 2017-es New York Timesban megjelent portréban tűnt fel, ahol a Gardnert egy zseni partysrácként mutatták be, az épület pedig maga a Gomorrah. A portrécikk, a fiatal milliomost egy olyan személyiségként ábrázolja, aki büszke az ICO-kal elért sikereire, élvezi a vagyonát és Bella Hadid féle szupermodellekkel randizik.
A produkció háttere
A mostani reality show-t három héten keresztül fogják forgatni, és tizenkét 10 perces rész jelenik majd meg a Youtubeon. Gardner elmondása szerint tervben van, hogy a műsort közzéteszik valamelyik nagy kábeltévécsatornán vagy streaming platformon is, ugyanis a produkciós csapat nagyon sok anyagot vett fel, és még sok részt le tudnak gyártani a műsor népszerűségének a függvényében.
A pilóta rész teljes képben mutatja meg a főszereplő sikerét és a nagyvonalú életstílusát. A jelenetek a napozó hölgyek és italpultok mellett, illetve irodakörnyezetben lettek felvéve, ami próbálja átadni a dolgozz keményen – játssz keményen (work hard – play hard) mentalitást.
Gardner kiemelte, hogy „a filmben szeretnének egy valós képet adni mi is az a vállalkozás és hogyan néz ki a befektetési tevékenység, mert szerinte még sehol sem jelenítették meg ezt becsületesen és pontosan. Emellett szeretné eloszlatni a Szilícium-völgyről képzett zűrzavaros képet, és bemutatni, hogy lehet normális munka-magánélet egyensúlyt ebben a közegben is fenntartani.”