Kriptovaluta monetizációs eszközzel kísérletezik a Glamour és Wired kiadója
A Condé Nast médiaszolgáltató, ami többek között a Glamour, Wired és Ars Technica portálok üzemeltetője is, a Ripple által finanszírozott Coil webmonetizációs platformmal kísérletezik.
Ezt Eric Dadoun techszakértő publikálta Twitterén miután a Wiredet kérdezve jelentette, hogy a magazin portálján valós idejű kriptovaluta mikroutalásokat lehet lebonyolítani bitcoinban, a Ripple XRP tokenjében és más altokban.
Wild article re: long-distance eavesdropping research out of Israel but also … when did @WIRED enable #webmonetisation with @Coil? https://t.co/dR4MsWtP6i pic.twitter.com/olWJxXPqZw
— Eric Dadoun (@EDadoun) June 14, 2020
Miután robbant a kriptoközösség berkeiben a hír, a közösség tagjai sorra konfirmálták, hogy nem csak a Wirednél vezették be a megoldást, hanem a legtöbb Egyesült Államokban publikált prémium Condé Nast oldalon:
The New Yorker, Vanity Fair, Teen Vogue, GQ, Allure, Condé Nast Traveler, Architectural Digest, Bon Appétit
Az XRP Arcade oldal tovább nyomozva kiderítette, hogy a Coil a Vogue, Epicurious, Glamour, Self, Pitchfork, GQ Style és Them oldalakon is fut.
A Coil társalapítója Niels konfirmálta Twitterén, hogy a médiaóriás kísérletezni kezdett a platformjukkal, hozzátéve, hogy a teszt limitált és még nem elérhető vele ‘csak előfizetőknek’ tartalom.
A Coil lényege, hogy segítségével az internetes tartalomszolgáltatók nagyobb irányítást kapjanak a munkáik felett és az eszközön keresztül az Olvasók jutalmazhassák a tartalomkészítőket kriptovalutákban vagy fiatpénzben.
A Coil a napokban jött ki egy új WordPress bővítménnyel mialatt partnerségre lépett az Uphold kriptotárcával is. Coilba a Ripple 1 milliárd XRP tokennel, mintegy 4 millió dollárral szállt be még 2019-be.
Kapcsolódó: 26 milliárd forintot szán a Ripple az XRP ökoszisztéma kialakítására