A Borussia Dortmund is felült a kriptovonatra

A Bybit kriptokereskedési platform együttműködési megállapodást kötött a német Borussia Dortmund fociklubbal.

A patnerség célja egyelőre az, hogy a két márka megismerje egymást és együtt építsenek fel egy hatékony marketingstratégiát.

Ben Zhou, a Bybit vezérigazgatója a Cointelegraph-nak küldött nyilatkozatában arra mutatott rá, hogy a Borussia Dortmund az egyik legnépszerűbb futball csapat Németországban, a rajongótábora a hetedik legnagyobb a világon. Úgy fogalmazott:

A partnerséggel a Bybit a globális elérhetőségének a növelésére és a márkanév megismertetésére fókuszál, mivel a Bybit logója és szlogenje folyamatosan megjelenik majd a Borussia Dortmund meccsein, a focicsapat weboldalán és a közösségi média platformokon is.”

A Bybit első nagy eseménye, ahol a platform neve megjelenik, a Bayern München ellen vívott közelgő mérkőzés lesz, amely során a Bundesliga első helyéért küzdenek majd a népszerű csapatok. A Bayern München szintén megízlelte már a kriptovaluta és a blokklánc ökoszisztéma nyújtotta előnyöket. 2019 őszén a futballklub szurkolói tokent bocsátott ki, ezzel is növelve a rajongók elköteleződését.

Számos sikeres nemzetközi futballklub merészkedett már a kriptotérbe, általában rajongói tokenek, tokenizált játékosok vagy kriptovállalatokkal kötött szponzori szerződések révén. Zhou azt mondta:

Reméljük, hogy a közeljövőben BVB rajongói tokenekről is oszthatunk meg híreket, erről azonban egyelőre nem tudunk részleteket mondani.”

Bármilyen kapcsolat is lesz a Bybit és a Borussia Dortumund között, a sportrajongók különféle kedvezményeket, ajándéktárgyakat és tokeneket gyűjthetnek és ezzel közelebb érezhetik magukat kedvenc csapatukhoz. A kriptovállalatok és a sportklubbok között egyre szorosabb a kapcsolat szerte a világon. Olaszországtól az Egyesült Királyságig már számos csapat döntött úgy, hogy a focipályán kívül egy új terepen is kipróbálja magát.

További érdekes cikkeink a témában: