Elképesztő profit: Egy kereskedési bot 6,8 millió dollárt kaszált mémérméken

Nemrégiben kapott szárnyra a hír, miszerint egy kereskedési bot a Pump.fun platformján nem kevesebb, mint 6,8 millió dollárnyi profitra tett szert.
Dübörög a bikafutam a kriptoszektorban, aminek hatására a mémérmék aktivitása is jelentősen megnövekedett. Ez különösen igaz a Pump.fun-ra, a Solana legnagyobb mémcoin platformjára is.
A kereskedők előszeretettel hasznosítják a rendelkezésükre álló különböző technológiákat, beleértve a trading botokat is. Ezáltal képesek automatizálni a stratégiáikat annak érdekében, hogy a lehető legnagyobb jövedelemre tegyenek szert
Hétfőn, vagyis november 25-én, a Lookonchain arról számolt be, hogy egy kereskedési bot jelentős nyereséget ért el a mémérmékkel való kereskedés révén a Pump.fun-on. Az elmúlt hónap során a bot 27 000 SOL-t
SOL Price
, azaz 6,8 millió dollárt keresett.
A bot may have earned ~27,000 $SOL($6.8M) by sniping #memecoins on https://t.co/C909I8882s over the past month!
2 days ago, the bot spent just 2 $SOL to snipe 57M $FATHA and sold it all for 4,456 $SOL, netting 4,454 $SOL($1.12M)—a staggering 2,227x return!
Today, it spent 1.75… pic.twitter.com/BQf15VpClQ
— Lookonchain (@lookonchain) November 25, 2024
November 23-án például a bot 2 SOL értékben vásárolt 57 millió FATHA tokent. Nem sokkal később eladta ezeket a tokeneket 4,456 SOL-ért, ami 2,227-szeres hozamot jelent. Két nappal később a bot 58,57 millió FRIC tokent vett 1,75 SOL-ért. Ezt követően ezeket a tokeneket 1,646 SOL-ért adta el, így 943-szorosára növelve a profitot.
A bot kereskedési mintái egy „spray and pray” stratégiára utalnak. Ez azt jelenti, hogy a bot mondhatni alacsony, egymástól eltérő összegeket fektetett be különféle projektekbe, arra számítva, hogy ezek a tokenek kiemelkedő hozamot generálnak majd.
A stratégia olyan kis tőkeértékű tokenek kiválasztására támaszkodik, amelyek jelentős felfelé ívelő tendenciával rendelkeznek. Ezeket az eszközöket a bennük rejlő potenciál miatt választják ki. Bár a pontos kritériumok nem ismertek, valószínűleg bizonyos felhasználói elkötelezettségi mérőszámokon alapulnak.
Emellett az egyes befektetések kudarcarányát is figyelembe veszik. Azok a kereskedők, akik ezt a stratégiát alkalmazzák, tudják, hogy a befektetéseik többsége kudarcot vallhat. Azzal is tisztában vannak, hogy nem szabad eladni egy tokent rögvest, amint annak árfolyama emelkedni kezd, mivel ezeknek az érméknek kompenzálniuk kell az összes sikertelen befektetést.
Érdekelhet még: Kétharmados a csőd aránya a mémcoinok világában