Gyűjthető digitális kávéspoharakat lehet venni a McDonald’s-ban
A McDonald’s bemutatta az ünnepek kapcsán a legújabb gyűjthető mekis pohár designját. Ezúttal NFT formájában digitális termékek is érkeznek a fizikailag elérhető kávéspoharak mellett.
A Doodles és a McDonald’s együttműködéséből az ünnepek kapcsán új NFT gyűjtemények érkeznek.
Gyűjthető mekis pohár – digitális termékekkel
A gyorséttermi óriás, a McDonald’s és a Web3-as világban aktív Doodles márka csütörtökön egy új együttműködést mutatott be. Az egyedi kávés csészéket tartalmazó gyűjtemény a kapcsolódó Ethereum alapú NFT kollekció színes, kézzel rajzolt stílusát mutatják be. Ehhez kapcsolódóan érkeznek még a digitálisan gyűjthető tárgyak és tartalmak, valamint további közös márkájú fizikai termékek is.
A „GM Spread Joy” kampánynak nevezett marketing kezdeményezés ezúttal az amerikai kriptós rajongóknak kedvez. Az amerikai vásárlók számára a promóció a McDonald’s 13 500 étterme közül a résztvevő üzletekben érhető el.
A limitált kiadású, rózsaszín és kék színekkel díszített kávéspoharak és a tematikus képek lehetővé teszik a vásárlók számára az igazi ünnepi élményt – áll a McDonald’s sajtóközleményében.
Együttműködés a Doodles és a McDonald’s között
A Doodles digitális avatarjaival összhangban kiegészítőket és ruházati cikkeket is tartalmaz a promoció. De digitális termékek, mint például a zenei videókhoz és a Doodles animációs sorozataihoz való hozzáférést is része a reklám kampánynak. Az eredeti Ethereum NFT gyűjtemény mellett a Doodles elindított egy Stoodio avatar-készítő alkalmazást az Ethereum layer-2 rendszerén, ahol a digitális elemek használhatók lesznek.
Az Egyesült Államokon kívül, ahol az NFT-projekteket nem fenyegették szigorú szabályozási ellenőrzések, a hamburgerlánc az NFT-ket használta lila ikonja, a Grimace népszerűsítésére. Emellett elindított már egy metaverzum játékot is My Happy Place néven. Sőt, a McDonald’s már aktív a The Sandboxban is, egy Ethereum-alapú metaverzum játékban.
A McDonald’s és a Doodles együttműködése évek óta az egyik legnagyobb lépést jelentheti az NFT szektorban, mióta amerikai részlege 2021-ben bemutatta a McRib által ihletett NFT-ket. A McDonald’s gyakorlatilag mindig korán lépett és aktív részvevője volt a digitális eszközök terjesztésének, amit az ügyfelek jutalmazására és a márkahűség ápolására használtak.
Az év elején a Doodles összeállt a sportruházati céggel, az Adidasszal is, virtuális kuponokat vezetve be, amelyekkel a vásárlók exkluzív fizikai ruházatot szerezhettek.
A Doodles néhány gyűjthető tárgya egy Pharrell Williams zenésszel készített dal előtt tiszteleg.
„Az ünnepi promóció részeként a McDonald’s ügyfelei hozzáférhetnek a Williams által készített „Good Mornin” számhoz is. Williams egykor a McDonald’s-ban dolgozott, erre egy egész internetes kultúra és virális kriptós GM mém épült.”
A 10 000 generatív profilképből (PFP) álló Doodles Scott „Burnt Toast” Martin alkotásait tartalmazza. A kollekció értéke jelenleg 20 296 ETH (64 millió dollár) a CoinGecko szerint, a gyűjtemény legolcsóbb NFT-je pedig 2 ETH (6300 dollár) a másodlagos piacokon. A kollekció darabjainak minimális ára 2,7 ETH-ra (8500 dollárra) emelkedett a hét elején, miután a McDonald’s Twitteren megemlítette az együttműködést.