A Google újra engedélyezi a hirdetéseket Japánban és az Egyesült Államokban

Októberben frissíti a hirdetési irányelveit a Google és újra engedélyezi az Egyesült Államokban és Japánban a kriptopénz vállalkozásoknak a hirdetést. A vállalat szeptember 25-én jelentette be egy hivatalos bejegyzésben.

A rövid hivatalos bejelentésben az áll, hogy a regisztrált kriptovaluta váltók újból hirdethetnek a platformján, de kizárólag – egyelőre – az Egyesült Államokban és Japánban.

A hirdetőknek hitelesíteniük kell vállalkozásukat a Google-nél arra a kiválasztott országra, ahol hirdetni szeretnének. Amint októberben frissül az irányelv, a hirdetők jelentkezhetnek a tanúsítványért.

A döntés összhangban van a többi internet-oligarcha egyet előre, kettőt hátra politikájával. A Facebook júniusban kezdte újra engedélyezni a kriptostartupoknak és vállalatoknak, hogy újra hirdethessenek közösségi platformján, amit még januárban tiltott be. A Facebook a hirdetések engedélyezését továbbra sem engedi az ICO-knak és a kriptovaluta vállalkozások jelentkezését jóvá kell hagynia a Facebook megfelelési központjának.

A Google a tiltást még márciusban jelentette be, és onnantól kezdve a vállalkozások nem voltak képesek hirdetéseket vásárolni a Google Adwords-on.