Datareum, a decentralizált adatpiac $500 000 dolláros bounty- és airdrop-kampányt jelentett be az április 28-ai tokenértékesítés előtt

2018. március 20., LondonAz adatbróker szektort áldásként érte az információs éra beköszönte. Az adatbróker cégek hagyományosan nagy volumenű fogyasztói adatokat birtokolnak, vásárolnak, osztanak meg és adnak el anélkül, hogy a vásárlók egyáltalán tudnának róla. A személyes adataink egy gigantikus pénzügyi eszközt jelentenek, a viselkedésünk (beleértve az érdeklődési körünket, attitűdünk és véleményünk), a vásárlásaink és az identitásunk (életkor, tartózkodási hely, nem) anélkül kerül kisajátításra, hogy a keletkező személyes adatok egy fillérnyi bevételt termelnének jogos tulajdonosaiknak.

Datareum adatpiac

Aktuális piaci helyzet

A Datareum felismerte az óriási növekedési potenciált az adatbróker szektorban. A technológiai fejlődés és az adatforrások növekedése révén az előrejelzések szerint az adatbróker piac 27%-kal nő évente ahol az okos eszközök (IoT) fogják a növekedés motorját jelenteni. A várható teljes piaci érték 2019-re elérheti az 1.2 trillió amerikai dollárt.

Momentán mintegy 200 milliárd dollárra becsülik a szektort amit nagy nemzetközi vállalatok uralnak kifinomult adatkészletek segítségével. Az Equifax például több mint 800 millió személy személyes adatait birtokolja a világ minden tájáról, ami a cégnek $3.16 milliárd dollárt hozott a konyhára 2016-ban. Csak a piackutatási szegmens mintegy $44 milliárd dolláros eredményt ért el 2015-ben köszönhetően a piackutatás leggyorsabban növő alszegmensének, az online piackutatási és kérdőív szegmensnek, ami $21 milliárdos éves bevételt termel.

Datareum adatpiac bounty- és airdrop-kampánya

A Datareum a meredek növekedési görbe előtti térbe pozicionálja magát és diszruptív erő lesz az adatbróker piacon. A Datareum Adatpiac lehetővé teszi az adatszolgáltatóknak, külső piacoknak és adatkérőknek, hogy szabadon kereskedhessenek az adatokkal.

A Datareum bounty-kampány március 13-án indult és 8 héten keresztül fut: a résztvevőknek kifizetendő bounty bónusz 16.6 millió Datareum token, amely $500,000 dollárnak felel meg. A bounty allokáció és a kampányban való részvétel részleteiről itt tájékozódtatok:

  • Aláírás bounty 30%
  • YouTube/Blog/Média/Cikk bounty 15%
  • Twitter bounty 15%
  • Facebook bounty 15%
  • Fordítás bounty 15%
  • Telegram bounty 10%

A különböző bounty-kban a résztvevők arra lesznek ösztönözve, hogy közösségi média oldalaikon hirdessék a projektet. Az említett oldalakra feltöltött Datareum tartalommal, különböző missziók és feltételek teljesítésével a résztvevők DTM tokenben részesülnek.

Csatlakozz a Datareumhoz

Az airdropban való részvétel feltétele, hogy csatlakozol az itt található Datareum Telegram csoporthoz és kitöltöd a következő űrlapot. A rendelkezésre álló 16.6 millió DTN token egyenlően kerül felosztásra a résztvevők között és 2 – 4 héttel a tokenértékesítés után kerül kiküldésre. A Datareum DTN előértékesítés 2018. április 18-án indul és ezt követi 2018. június 18-án a fő TGE (token generation event) tokenértékesítési periódus.

Látogass el a Datareum hivatalos oldalára https://www.datareum.net/

Csekkold a fehér könyvünk – https://www.datareum.net/doc/whitepaper.pdf

BitcoinTalk (Airdrop) – https://bitcointalk.org/index.php?topic=3115745

Telegram chat – https://t.me/datareum

Kövess minket a Twitteren https://twitter.com/datareum

Olvass Rólunk a Mediumon – https://medium.com/datareum

***A tartalom forrása a Datareum. Virtuális pénz nem minősül törvényes fizetőeszköznek, nem támogatja egyetlen kormány se továbbá a számlákra és egyenlegekre nem vonatkoznak fogyasztói törvények. Ez a sajtóközlemény kizárólag tájékoztató jellegű. Az információ nem minősül befektetési tanácsadásnak vagy befektetési ajánlatnak.***

***Figyelem! Fenti írásunk egy fizetett sajtóközlemény. A BitcoinBázis nem vállal felelősséget a cikk tartalmáért, megbízhatóságáért, minőségért és a hirdetés természetéért. Olvasóinknak fokozottan ajánljuk az egyéni kutatást és a cikkben közölt állítások alapos ellenőrzését. A Bitcoin Bázis semmilyen formában nem vállal felelősséget a sajtóközleményben leírt termék vagy szolgáltatás használata következtében bekövetkező esetleges kárért és veszteségért.***