A Bancor ICO 153 millió dollárt gyűjtött össze, mely abszolút rekord lett a kriptopénz finanszírozások területén
Az ethereum blokkláncon alapuló Bancor ICO 153 millió dollárt gyűjtött össze a kampánya során, mely a hasonló közösségi finanszírozások között rekord összegnek számít.
Bancor ICO a biztonságos okos szerződésekért
Az okos szerződésekkel foglalkozó kriptopénz platform, a Bancor ICO kampánya során az elsődleges kriptopénz kibocsátáskor 153 millió dollárnak megfelelő tokent dobott a piacra.
A Bancor platformján a BNT kriptopénzt használják fizetőeszköznek, melyek az okos szerződések mögötti letétet is képezik majd. Az okos szerződéseken alapuló platform igénybevételével a felhasználók pénze a folyamat egésze alatt biztonság van. Mindemelett a felhasználók könnyen és gyorsan válthatják át a platformon használt tokeneket más kriptopénzekre.
A Bancor ICO során a cég közleménye szerint 10855 befektető összesen több mint 79 millió BTN-t, azaz Bancor Network Tokent vásárolt 15000 tranzakción keresztül.
Az összegyűjtött forrást már meghatározott terv szerint költik majd el a cégnél. 40%-ot szoftver fejlesztésre, 20%-ot ethereum tartalék képzésre, 12%-ot marketing tevékenységre fog fordítani a cég. Ezen felül a maradék összeget egyéb működési költségek fedezésére és a tokenek átváltásához szükséges tranzakciós költségekre költik majd.
Az ICO az új IPO
Az utóbbi időben az elsődleges kriptopénz kibocsátás – az ICO – vált a startupok legkedveltebb finanszírozási forrás gyűjtési módszerévé. Nem beszélve azokról a cégekről, amelyek kifejezetten a kriptopénz iparágban működnek, ezen a területen már majdhogynem kötelezővé vált az elsődleges kriptopénz kibocsátás ha a fejlesztéshez vagy marketing kampányhoz pénzre van szüksége egy vállalkozásnak.
A kockázati tőke bevonással és a befektetői angyalok alkalmazásával szemben, az ICO nyitott a teljes befektetői közösségre nézve. A legtöbb esetben pedig annyi befetetéssel élhet bárki, amennyiben csak szeretne. Nincs bonyolult engedélyezési és hosszadalmas adminisztrációs folyamat, mely az elsődleges részvény kibocsátáskor – az IPO-kor – kötelező. Ráadásul a befektetői közösség azonnali döntőbíró a termék piactesztelésében is. Ha ugyanis megfelelő mennyiségű forrás érkezik a kampány során, akkor megfelelő kereslet is van a piacon a cég termékei irán.
Ha egy projekt elég izgalmas és van benne növekedési lehetőség, akkor gyorsan elfogyhat a befektetési helyek száma, ha van felső határa a finanszírozás gyűjtésnek. Ez történt például a Brave böngésző esetében is pár héttel ezelőtt. Ez esetben ugyanis mindössze fél perc alatt talált gazdára a 36 millió dollárnyi finanszírozásra kibocsátott BAT token.