Minden felhasználóját airdropban részesíti a népszerű tap-to-earn játék

A Sonic – egy Solana-alapú, Layer 2-es hálózat – minden, a TikTokon keresztül csatlakozott felhasználóját egy airdropban részesíti.

A Sonic a SonicX nevű játékát kifejezetten a TikTok-ra fejlesztette ki, ezzel próbálja megismételni a Telegramon belül épített TON minialkalmazások óriási sikerét.

A SonicX nemrég elérte a 2 millió felhasználót a TikTokon, ami nagyban köszönhető a TikTok óriási népszerűségének. Emellett azt is érdemes megjegyezni, hogy a Sonic csapatának több tagja, köztük Chris Zhu vezérigazgató, a ByteDance-től, a TikTok anyavállalatától származik. A TikTok mechanikájáról, algoritmusáról és ökoszisztémájáról szerzett bennfentes tudásuk nagyban hozzájárult a SonicX növekedéséhez.

A Sonic azonban szeretné túlszárnyalni a játék 2 milliós felhasználói bázisát, ennek érdekében pedig december 23-án egy új kezdeményezést jelentett be: SONIC tokeneket ad egy airdrop keretein belül minden TikTok felhasználónak, aki csatlakozott a SonicX-hez. A vállalat lépése összhangban van a Sonic azon küldetésével, hogy a TikTok hatalmas felhasználói bázisát összekapcsolja a web3-mal, a SONIC token airdrop pedig kiváló lehetőségnek bizonyulhat e cél felgyorsítására.

5 év múlva már több mint kétszer ennyi felhasználója lesz a TikToknak

Bár az airdrop időpontját még nem jelentették be, a TikTok felhasználóknak még van idejük arra, hogy a közösségi oldalon csatlakozzanak a SonicX-hez.

Mivel a TikTok több mint 1 milliárd havi aktív felhasználóval büszkélkedhet, és az előrejelzések szerint 2029-re eléri a 2,35 milliárdot, a Sonic stratégiája óriási és kiaknázatlan piacot nyithat meg a web3 játékok és alkalmazások számára. A számok már most is lenyűgözőek: A SonicX a debütálását követő egy hónapon belül meghaladta az 1 millió játékost, ami bizonyítja a TikTok töretlen népszerűségét.