Itt egy új kriptoparfüm vérbeli kriptósoknak

A PostFinance egy új kriptoparfümöt mutatott be nemrég, a „Le Crypt Eau de Parfum”-öt, amely teljesen más tulajdonságokkal rendelkezik elődjeinél.

A Swiss Post, Svájc nemzeti postai szolgáltatójának tulajdonában lévő Postfinance piacra dobta új kriptoparfümjét, amely egyediségével csábítja a vásárlókat. Az illatszert a mesterséges intelligencia segítségével hozták létre, jelenleg limitált számban érhető el, és amelynek illata a kriptovaluták esszenciáját foglalja magába. A különleges termékből jelenleg 1000 darab ingyenes minta kapható a svájci posta fiókjaiban.

Uwe Manasse parfümkészítő ismertette a nem mindennapi parfüm elkészítéséhez használt módszert. Manasse első lépésként megkérdezte a mesterséges intelligenciát, hogy milyen illata legyen a kriptovalutáknak. Az AI válaszaiban különböző lehetőségeket vázolt fel, amelyek később a Le Crypt Eau de Parfum összetevői lettek. Így került az alapanyagok közzé az ”ezüst bankjegyek”, amelyek a valutát jelképezik, a ”koriander” a tranzakciók és bankjegyek gyorsaságát, a ”levendula” pedig a pedig a PostFinance iránti bizalom szimbólumát jelenti. A parfümkészítő további két alapanyag, a pézsma és a tej hozzáadásával, amelyek a férfiasságot jelképezik, kombinálta az illatokat és teremtette meg az új kriptoparfümöt.

A mesterséges intelligencia segítségével létrehozott új kriptoparfüm jó kiegészítésnek számít a vállalat által kínált számos kriptoszolgáltatás mellett. A PostFinance például nemrégiben egy új versenyt hirdetett meg ügyfelei számára, amelybe a digitális eszközöket is bevonta. Ennek alapja az volt, hogy ha egy ügyfél a PostFinancehoz tartozó számláján keresztül legalább 100 dollárt fektetett volna be a 11 felkínált kriptovaluta egyikébe, akkor megnyerhette volna a cég által kiírt három bitcoin egyikét.

A Binance hasonló kezdeményezése

Említésre méltó, hogy nem ez volt az első hasonló kezdeményezés a kriptovaluták világában. A világ legnagyobb kriptotőzsdéje, a Binance a nemzetközi nőnap alkalmából a nők kriptoiparban való részvételére hívta fel a figyelmet. Ennek középpontjában egy Crypto nevet viselő parfüm állt, amelynek célja a nők kriptotudatosságának növelése volt. A kezdeményezés mellett a tőzsde az első 5000 nőt, aki részt vett a kezdőknek szóló kriptokurzusban, 25 dollárnyi tethert kapott jutalmul.