Adatszivárgás történt a BlockFi hitelező platformnál
Kedd reggel értesítette a BlockFi az ügyfeleit, hogy adatszivárgás történt, írja a The Block.
A szivárgás május 14-én történt és a kriptohitelező cég ügyfélbázisának felét érinti, mondta a CEO Zac Prince. A szivárgás mintegy egy órán keresztül tartott és az ügyfelek letétjeit nem érintette.
De nem így az ügyfelek e-mail címeit, lakcímét, és számlaaktivitását, ami illetéktelen kezekbe került. A TB-számuk, amit szintén kér személyazonosításkor a BlockFi, jogosítvány és személyi igazolvány/útlevél fényképe, adatai nem.
A kiküldött e-mailben biztosították az ügyfeleket, hogy a hackerek a megszerzett adatok birtokában nem képesek belépni ügyfélfiókokba, jelszavak és más nem publikus információk nem kerültek ki.
A beszámoló szerint gyorsan reagált az incidensre:
„Rendszeresen felülvizsgáljuk és fejlesztjük rendszereinket és biztonsági eljárásainkat és e tevékenység eredményeként számos területen fel fogjuk gyorsítani erőfeszítéseinket” – áll a bejegyzésükben. „Rendszereink folyamatos fejlesztése mellett aktívan kutatunk annak lehetőségeit is, hogy tágabb értelemben hozzájáruljunk a kriptovaluta iparág kiberbiztonsági erőfeszítéseihez.”
Késő bánat BlockFi, nagyobb hangsúlyt kellett volna fektetni a biztonságra. A több millió ügyféllel rendelkező hitelezési platform számára óriási bizalomvesztéssel ér fel az ügyfelek részéről az incidens.
Kapcsolódó:
- BlockFi kriptopénz hitelező beszáll a kereskedésbe is: zéró kereskedési díjakkal jön
- Kriptovaluta kölcsön és kamatszámla – íme a BlockFi