A világhírű óragyártó limitált kiadású Bitcoin luxusórával rukkolt elő
Annak ellenére, hogy a kriptopiaci árak továbbra sem túl kecsegtetőek, a luxus márkák bizalma nem inog meg az iparágban és nem hátrálnak meg. Az olyan kezdeményezések mellett, mint kriptovalutás fizetések elfogadása, most a világhírű Jacob & Co valami különlegessel rukkolt elő. Vadonatúj darabja az Astronomia Solar kollekciónak Bitcoin dizájnnal lett ellátva.
A limitált kiadású órát augusztus 29 és szeptember 2 között a „The Geneva Watch Days” világkiálllításon mutatják be előzetes bejelentés alapján. A cég szerint az új, Bitcoin-témájú, limitált kiadású óra az első időmérő, amelyet a kriptovalutáknak szenteltek, és amelyet a kriptovaluták ihlettek.
Az órát a következőképp írta le a Jacob & Co:
„Egy forgó Bitcoin logó. Egy sárga zafír nap, egy 1 karátos gyémánt hold és egy arany Föld. Egy miniatűr fekete rakétahajó, lángoló reaktorral és Bitcoin-jelzéssel, hogy elérje a Holdat. Mindezek a szimbólumok az első kriptopénz megjelenésének történetét mesélik el. Az absztrakciótól a valóságig, a szélsőségtől a pénzügyi rendszer egyik alappilléréig.”
A Finbold augusztus elején arról számolt be, hogy a luxus óragyártók a piaci összeomlás ellenére továbbra is elfogadják a kriptót fizetőeszközként.
Fontos megjegyezni, hogy a kriptopénzpiac júliusi összeomlása a használt piacon elérhető luxusórák kínálatának növekedéséhez vezetett. Ez akkor következik be, amikor a legkeresettebb modellek árai nemrégiben csökkentek, ami azt jelzi, hogy a használt luxusórák egykor virágzó piaca kezd veszíteni a lendületéből.
Kezdetben a kriptovaluták történelmien magas árai miatt alakult ki a luxusvásárlók új csoportja. Rengeteg ember jutott tömérdek mennyiségű pénzösszeghez, és menő üzletemberekként mi másra, ha nem luxusórákra költötték volna keresetük egy részét. Egyes modellek esetében a kriptvaluták árainak csúcsa az óraiparág történetében példátlan áremelkedéshez vezetett.
Ennek ellenére a Lamborghini-kereskedések a kriptotél ellenére virágoznak, mert a szuperautók iránt még mindig szilárd kereslet van. A legtöbb szuperautó-tulajdonos egy olyan exkluzív réteg tagja, akik annyira tehetősek, hogy a piaci változások többnyire nem is érintik őket.