A Toncoin lehet a Telegram megmentője
A Toncoint a Telegram az üzenetküldő platform fizetési eszközként fogja használni új hirdetési stratégiájához.
A Telegram, az egyik legnagyobb üzenetküldő és kommunikációs platform bejelentette, hogy a toncoin az új hirdetési politika középpontjába kerül.
Telegram a Toncoin érmét használja majd a hirdetési platformon
Pavel Durov, a Telegram alapítója és vezérigazgatója jelentette be, hogy a Toncoin, amely egyike a 20 legnépszerűbb kriptovaluta projektnek, megkönnyíti majd a hirdetési platform ügyfele részére a fizetését. Emellett azt is bejelentette, hogy az ezekből a hirdetésekből származó nyereség 50%-át megosztja a csatornatulajdonosokkal.
A vállalat új stratégiát fog végrehajtani a csatornák által regisztrált napi egybillió megtekintés bevételére.
Bár a Telegram már eddig is bevételt szerzett ebből a hirdetési tevékenységből azáltal, hogy nagy csatornákon megjelenítette a vállalat által megfelelő adatvédelemmel minősített szponzorált üzeneteket, Durov kijelentette, hogy ez a stratégia csak a tevékenység 10%-át tette monetizálhatóvá.
Pavel új bevételszerzési terve most magában foglalja a Telegram hirdetési platformjának megnyitását az összes hirdető számára több, mint 100 országban. Durov kifejtette, hogy a Toncoin biztosítja majd a kriptovaluta segítségével történő gazdasági tevékenység kezeléséhez szükséges fizetési funkciókat.
Durov kijelentette:
Annak érdekében, hogy a hirdetési fizetések és kifizetések gyorsak és biztonságosak legyenek, kizárólag a TON blokkláncot használjuk majd.
A hirdetési bevétel 50%-át visszaosztják
Továbbá Durov elárulta, hogy a hirdetések eladásából származó bevétel 50%-át megosztják a csatornatulajdonosokkal márciusban. Ezzel a lépéssel lemásolják azt a modellt, amelyet az X (korábbi nevén Twitter) is implementált a platformján. Bár maga az ötlet már a Telegram oldaláról sem új, ezt már 2021-ben is bejelentették, amikor a Telegram kijelentette, hogy a cég alapvető költségeinek fedezése után elkezdi majd megosztani a hirdetési bevételeket azon nyilvános csatornák tulajdonosaival, amelyeken szponzorált üzenetek jelennek meg. És most eljött ez az idő.
Durov azt reméli, hogy ezzel beindul egy folyamat, amely lehetővé teszi a csatornatulajdonosok számára, hogy a hirdetési bevételeikből származó pénzből maguk is reklámozzák a tartalmaikat.
Pavel azt is megjegyezte, hogy a Toncoin lehetővé teszi a csatornatulajdonosok számára, hogy igény szerint kiutalják a pénzüket a platformról. A Telegram korábban is támaszkodott a Toncoinra, és használta a fizetések rendezésére, amikor megnyitotta a platform a felhasználónevek és prémium tagságok piacát.