Innovatív Move-to-Earn modellel érkezik a SpaceCatch

Megérkezett a SpaceCatch, egy új játék, amely a klasszikus mobil játékléményt a kiterjesztett valósággal, a blokklánc- és az NFT-technológiákkal ötvözi, és innovatív move-to-earn modellel rendelkezik.

A Move-to-Earn modell általánosságban

A kriptovaluták világában a play-to-earn mellett az elmúlt évben népszerűvé vált a move-to-earn modell, amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy mozgással és fizikai aktivitással keressenek pénzt. Ez a modell rövid idő alatt sok támogatóra tett szert, köszönhetően annak a tényezőnek, hogy tudat alatt aktivitásra kényszeríti az embereket, amiért később jutalmakkal látja el őket.

Ezen modellek egyik fő gyenge pontja azonban az, hogy a jutalmak egy inflálódó tokenen alapulnak, amelynek értéke a magas jutalmak miatt gyorsan elértéktelenedik. Az ilyen játékok és tokenjeik csak akkor lehetnek nyereségesek, ha az új játékosok és befektetéseik beáramlása ellensúlyozza ezt az erős értékesítési nyomást.

A SpaceCatch Move-to-Earn modellje

A SpaceCatch hosszú időt töltött egy olyan move-to-earn koncepció kidolgozásával, amely nem függ az új játékosok és tőkéjük beáramlásától. Az is fontos szempont volt, hogy az új játékosoknak egy fillért se kelljen befektetniük a játékba, és a kezdeti befektetés nélkül is profitálhassanak a move-to-earn koncepcióból.

A SpaceCatch csapata sikerrel teljesítette ezt a lehetetlennek tűnő feladatot. A játékban a felhasználók a mozgás és a fizikai aktivitás segítségével különböző tárgyakat szerezhetnek. Ezekből aztán különféle bájitalokat és egyéb boostereket készíthetnek, amelyeket később eladhatnak más játékosoknak.

Move-to-Earn

Bájitalok és boosterek készítése

Ahogy a fenti bekezdésben említettük, a játékosok a fizikai aktivitásukkal különböző tárgyakat szereznek, és ezeket (nem NFT) bájitalok és boosterek készítésére használják fel. Ezek a tárgyak nagy hatással lesznek a játékra, mivel bónuszaik nagyban segítik a játékos játékbeli előrehaladását. A legritkább bájitalokat a legmagasabb craftolási szinteken NFT-ként fogják elkészíteni. Ez azt jelenti, hogy a játékosok ezeket az NFT-ket a piacon valódi pénzért vásárolhatják meg és adhatják el.

A koncepciót nem csak azért találták ki, hogy az embereket rávegyék a gyakoribb mozgásra, hanem hogy megpróbálják motiválni őket arra, hogy minél többet legyenek fizikailag aktívak. A legügyesebb játékosok jutalma az lesz, hogy a játék korai szakaszában ők lesznek az elsők, akik a legritkább bájitalokat készítik, amelyeket aztán a piacon eladhatnak a többi játékosnak.

A klasszikus játékokban valódi pénzzel közvetlenül feltöltheted az egészségedet, energiádat, vagy bónusz tárgyakat vásárolhatsz. Mindegyik esetben a játék profitál. A SpaceCatch azonban teljes mértékben lemond ezekről az előnyökről, és a „play-to-earn” koncepciónak köszönhetően a játékosok egymás között osztják el a bevételüket.

Összefoglaló

A play-to-earn és move-to-earn játékok meglehetősen negatív hírnévre tettek szert az elmúlt hónapokban. Ennek oka a játékon belüli szuperinflációs tokenek, amelyeket úgy állítanak be, mintha jutalom lenne a játékért, de valójában csak egy álca, és a token ára fokozatosan nullára csökken. A SpaceCatch teljesen újra kívánja építeni ezeket a koncepciókat, hogy a fenntarthatóság és a végső játékélmény legyen a fő prioritás, és csak ezután következzen a profit.

Website | Twitter | Instagram | Discord | Telegram

***Figyelem! Fenti írásunk egy sajtóközlemény. A BitcoinBázis fokozott óvatosságra inti minden Olvasóját a kriptovaluta, CFD, token és ICO/STO/SAFT befektetések kapcsán. Egyéni kutatás és az állítások alapos ellenőrzése fokozottan javasolt. Kereskedj felelősségteljesen.***