A metaverzumba készül a francia Renault
Úton a Renault és a The Sandbox szerelemgyereke! A francia gépjárműgyártó cég iparkodik tartani a lépést a többi multinacionális vállalattal, miközben próbálja lekörözni konkurenseit is. Mindezt a metaverzumon keresztül kívánja megtenni s ezen törekvésével kifejezetten jó úton halad efelé.
Kitörő örömmel osztotta meg a Renault cégcsoport koreai leányvállalata a hírt, miszerint együttműködési megállapodást kötött a The Sandbox-szal.
Az Ethereum-alapú metaverzum platform az utóbbi időben kollaborációt kollaborációra halmoz. Partnerei között olyan nevek lelhetőek fel, mint például az Adidas, Snoop Dogg, a The Walking Dead vagy a Care Bears. Újabban a Grammy-díjas Jamiroquai együttessel társult a virtuális világ megörvendeztetése érdekében.
A Renault Korea nem titkolt célja, hogy a megállapodás keretein belül megerősítse a márka jelenlétét a metaverzumban. Emellett pedig klienseiknek is kedveskedni szeretnének, amit virtuális élmények és szolgáltatások révén kívánnak megtenni.
Az autóipari vállalat gépjárművekkel kapcsolatos rendezvények alkalmával szeretné bemutatni virtuális ügyfeleinek legújabb produktumait.
Ezen események arra szolgálnak majd, hogy a The Sandbox felületének tartalmasabbá tétele mellett egyidejűleg a Renault számára is biztosítsák a lehetőséget arra, hogy szélesebb közönséget hódítson meg. Ezzel potenciális vásárlói körét is bővíteni képes amellett, hogy formabontó újításokat honosít meg az autógyártás ágazatában.
A partnerségre vonatkozó bővebb információk egyelőre tisztázatlanok, azonban várhatóan rövid időn belül ezekre is fény derül.
A Renault szempontjából egyébként nem ez az első forradalmasító kezdeményezés. 2021 júniusában példának okáért attól zengett a sajtó, hogy a járműgyártó és a svéd bútorgyártó óriás, az IKEA közös projekten dolgoznak. A tervek szerint munkájuk gyümölcse egy összerakható elektromos autó formájában fog majd testet ölteni, ami a jövő közlekedését hivatott megreformálni.