A Reebok blokklánc alapú játékélménnyel próbálkozik a divat világában

Az AI- és metaverzum-technológiákkal foglalkozó Futureverse cég és az amerikai sportmárka, a Reebok összefogtak, hogy átalakítsák a divat világát AI, Web3, és blokklánc alapú játékokkal és metaverzum-élményekkel.

Bár az együttműködés várhatóan a Reebok termékeinek digitális változatairól fog szólni, úgy tűnik, hogy a fejlesztések során erősen a játékra és a metaverzumra fognak összpontosítani. A sajtóközlemény szerint a „Reebok Impact” 2024-ben indul útjára, és ezzel megkezdődik a digitális cipők összeolvadása a mesterséges intelligenciával és az on-chain digitális hordható eszközökkel.

„A Reebok és a Futureverse bemutatja a ‘Reebok Impact’-ot, egy elmés és szívhez szóló digitális cipőélményt, amely lehetővé teszi a tömegfogyasztók számára, hogy elmerüljenek a mesterséges intelligencia és a digitális hordható eszközök világában.” – olvashatjuk a közleményben.

Az együttműködés a mesterséges intelligencia (AI), a Web3, a játék- és a metaverzum-technológiák fúziója, és célja, hogy átalakítsa a digitális divat világáról alkotott képet. Emellett a vállalatok elmondták, hogy ez csak az első lépés a hosszú távú partnerségükben: folytatják a bővítést mind a funkcionalitás, mind az integráció tekintetében, és további élményprogramok indítását tervezik.

Az élet nem nézősport

Bár a digitális cipők még nem jelentek meg a piacon, a teaser videót már bemutatták. A kezdeményezéssel a Reebok „az élet nem nézősport” kampányát erősíti, ami összhangban van a Futureverse „play-to-learn” stratégiájával. Ez utóbbi a fogyasztók gyakorlati tapasztalatokon keresztül történő bevonására összpontosít. A projekttől egyfajta közösségépítő hatást remélnek, amely az élmények megosztásával hozza össze az embereket, ezáltal gazdagítva a márka arculatát is. Ebben a márkaközösségben minden lépésnek története van, és minden történet hatással van a világra.

A sajtóközleményben a következőket olvashatjuk: „Azok, akik meg akarják mutatni a világnak, hogy az élet nem nézősport, kihasználhatják a Reebok Impact közös élményeit, amelyek lehetővé teszik a fogyasztók számára, hogy megosszák életük legfontosabb pillanatait, amelyek átformálták őket, és ezzel egyidejűleg a világra is hatással voltak.”

A Reebok már nem először kóstol bele a digitális divat világába: 2021 decemberében az RFOX metaverzum céggel együttműködve létrehozta NFT kollekcióját. Az RFOX ezzel a Reebok és ASAP Nast NST2 márkája alatt futó NFT kollekció kizárólagos technológiai szolgáltatójává vált.