A Polygon és a világ egyik legnagyobb cége partnerségre lépett
Talán nem annyira ismert, mint más technológiai cégek, de az egyik egykori Oracle-vezér által alapított Salesforce az egyik legnagyobb szoftverfejlesztő/támogató cég a világon. Főleg a vevői kapcsolattartás, a marketing, az e-kereskedelem területén fejlesztenek. Már egy jó ideje a világ 100 legnagyobb vállalata közé tartoznak. Friss hírek szerint a cég most partnerségre lépett a kettes réteges blokklánc platformmal, a Polygonnal azért, hogy egy NFT alapú hűségprogramot dolgozzanak ki.
A hűségprogramok egyre fontosabbak a cégek, így a Salesforce számára is
A hírt a Polygon Labs elnöke, Ryan Wyatt személyesen jelentette be. Tweetjéből kiderült, hogy a Salesforce fogja segíteni ügyfeleit abban, hogy a Polygonon token-alapú hűségprogramokat tudjanak indítani. Sejtettük, hogy jön valami ilyesmi, hiszen március 15-én a Salesforce bejelentette, hogy szolgáltatásait kibővíti az NFT-alapú hűségprogramokkal is. A tervek szerint a Salesforce ügyfelek majd az Ethereum és a Polygon blokkláncán valós időben tudják a program eredményeit monitorozni.
Ezekre a hűségprogramokra egyébként manapság egyre nagyobb igény mutatkozik. Főleg, hogy a visszatérő vevők egy cég számára a teljes bevétel 40-50%-át is adhatják. És a blokklánc technológiákat egyre többször használják ilyen kezdeményezésekre. A BlockFi és a Gemini olyan hitelkártyákat fog kínálni, amelyeknek használatával satoshit lehet gyűjteni. Aztán 2022-ben a MasterCard is bejelentette, hogy partnerségre lépett az UpTop nevű NFT-alapú hűségprogrammal, hogy így legyen aktív szereplő az ilyen jellegű kezdeményezések világában.