A Fortnite a Nike NFT platformjával lép partnerségre

A népszerű Fortnite videojáték bejelentette, hogy partnerséget hoztak a tető alá a Nike sportruházati óriáscéggel és annak .Swoosh Web3 platformjával, amely NFT-ként értékesített digitális ruházatot és kiegészítőket kínál. A partnerség során nem integrálnak NFT-ket a Fortnite-ba, de a vállalatok közötti együttműködés mégis tartalmaz kriptoelemeket.

Fortnite Nike partnerség

A ma bemutatott „Airphoria” egy Nike márkájú élmény a Fortnite Creative Mode verzióján belül, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Fortnite játékvilágán belül egy egyedülálló Nike „sneakerhuntingra – cipővadászatra” induljanak. Ez az ’attrakció’ június 27-ig lesz elérhető a játékban. A játékosok egy ingyenes, játékon belüli „hátsó blinget” vagy egy klasszikus Nike Air Max tornacipőhöz hasonlóan kialakított avatár-kiegészítőt nyerhetnek.

Az ingyenes tárgy azonban nem NFT-ként van tokenizálva, és a kollaboráció nem tartalmaz ruházati vagy kiegészítő NFT-ket sem. Bár a .Swoosh kapcsolat azt sugallhatja, hogy a Fortnite potenciálisan a tokenizált digitális tárgyak felé mozdul el, a valóság az, hogy az Epic Games nem mozdul el a digitális áruk irányába ebben az együttműködésben sem.

Nem lesznek NFT-k a Fortnite játékban

„A Fortnite és a Nike közötti kapcsolat nem integrál semmilyen NFT-t vagy digitális kereskedési piacteret a Fortnite világába vagy annak gazdaságába.” – nyilatkozta az Epic Games szóvivője. „A két ökoszisztémában felismert tárgyak kizárólag a vásárló örömére szolgálnak, és nem cserélhetők el, nem átruházhatók és nem eladhatók, ahogy ez mindig is így volt a Fortnite gazdaságában.”

Ennek ellenére a promóció kapcsolódik a Nike NFT által vezérelt .Swoosh platformjához, amely a Polygon hálózatra épül. Minden .Swoosh felhasználó kap egy .Swoosh azonosítót a regisztrációhoz, amelyet a Polygonon vert NFT képvisel.

Ebben az esetben a .Swoosh-felhasználók az NFT-alapú azonosítójukon egy különleges digitális élményt szerezhetnek, ha a promóció révén összekapcsolják a fiókjukat egy Epic Games-fiókkal. Továbbá azok a felhasználók, akik egyszerre csatlakoztatnak egy fiókot és vásárolnak egy csomag nem NFT-s ruházati tárgyat a Fortnite-ban, egy második .Swoosh ajándékot is feloldanak nekik.

Ahogy a hivatalos Fortnite nyilatkozat is említi, a felhasználóknak össze kell kapcsolniuk a .Swoosh és a BitGo fiókokat, hogy megszerezzék a jutalmakat. A BitGo a Nike kriptotárca-szolgáltatója a .Swoosh platformon. Ez azt jelenti, hogy ő biztosítja a technológiát, amely a .Swoosh ID NFT-t, valamint a .Swoosh-on keresztül vásárolt digitális ruházati cikkeket és kiegészítőket tárolja.

Tehát a Nike és a Fortnite együttműködése nem hozza be az NFT-ket a játékba. De a .Swoosh és az Epic Games fiókok összekapcsolása mégis áthidalja a „Web2” online battle-royale lövöldözős játék és a Nike NFT-alapú platformja közötti rést.

Minotaurus (MTAUR) – A Kihagyhatatlan Előértékesítés!

  • Akár 70% Kedvezmény a Tokenvásárlás Után
  • Ajánlói Program és Ösztönző Juttatások
  • 100 000 USDT Nyereményjáték: Kiemelkedő Nyerési Esély
  • In-Game Hasznosság a 14.78 Mrd. USD Alkalmi Játék Piacon
  • A SolidProof és a Coinsult Által Auditált Okosszerződés

Érdekel

Értékelés

logo