A Forma-1-gyel kötött licencszerződést az Animoca Brands blokklánc startup

A blokklánc startup Animoca Brands újabb nevet húzott be magának partnerei közé, és nem is akármilyent: a Forma-1-et. A száguldó cirkusszal aláírt globális licencszerződés alapján a startup új játéka, az F1 Delta Time az autóversenyzés szerelmeseit szólíthatja meg.

Forma-1-es blokklánc játék

Valószínűleg senkinek sem kell bemutatnunk a Forma-1-et, ami a hétvégén a Bahreini Nagydíjjal folytatja a két hete elindult 2019-es szezonját. Mielőtt azonban azon kezdenénk el izgulni, hogy a Ferrari vagy a Mercedes végez a dobogó legfelső fokán, a kriptóban is érdekelt fanok most másnak örülhetnek. Az Animoca Brands blokklánc startup ugyanis új blokklánc játékot fog a piacra dobni, F1 Delta Time néven. A játék nem helyettesíthető tokenekre (NFT, non-fungible token) alapul majd.

A játék leghamarabb május 10-én lesz elérhető. A jelentések szerint lesz egy gyűjthető komponense a játéknak, amik az NFT-ken alapulnak majd, illetve egy autóversenyes része is, ami ugyanezen NFT-ket fogja felhasználni.

Az egyezmény pedig mindkét félnek sokat hozhat. Az F1 csábító márkaneve olyan embereket hozhat a blokklánc világba, akik számára a technológia eddig ismeretlen volt. Eközben pedig a játék tökéletesen illeszkedik az F1 új arculatába is. A Liberty Media, ami az elmúlt években vették át az F1 tulajdonjogát Berni Ecclestone hosszú uralma után, minden lehetőséget megragad arra, hogy a sportot a 21. századba emelje végre, és még közelebb hozza a versenyt a rajongókhoz.

A Forma-1-gyel kötött licenszegyezményt a blokklánc startup

Az Animoca a Tetris és a Pac Man alkotójával is partner már

Az Animoca Brandsnek nem ez az első igazi nagy partnerkapcsolata. Tavaly decemberben ugyanis az Atarival kötöttek egyezséget, akiknek olyan ikonikus videó játékokat köszönhetünk mint a Tetris vagy a Pac Man. Ez a partnerkapcsolat lehetővé teszi az Animocának, hogy az Atari mobiljátékainak, a RollerCoaster Tycoon Touchnak vagy a Goon Squadnak létrehozza és kiadja blokklánc verzióját.

Az Atari amúgy is pontosan tudja, hogy milyen biznisz a blokklánc. Tavaly februárban az Atari részvénye 60%-ot növekedett azt követően, hogy bejelentették, kriptovalutába fognak befektetni.

Most pedig az Animoca nagyot kaszálhat az Forma-1 világával. A sport közel 506 millió rajongót vonz hétvégenként a világ majdnem országában, akik a benzingőz és a gumiégetés mellett akár a blokkláncra is rákattanhatnak.

(Forrás: Animoca Brands)