A Crypto.com fogja szponzorálni az idei FIFA világbajnokságot

A Crypto.com tavaly az Olasz Kupa döntőjét szponzorálta, az idén azonban már nagyban játszik.

A kriptó és a sport az utóbbi időben egyre erősebben kezd összefonódni, sorra jönnek létre a különböző megállapodások a kriptovilág szereplői és a csapatok között. A kriptósok különösek aktívak, ha a fociról van szó, de most a Crypto.com szintet lépett: az egyik fő támogatója lesz az idei FIFA világkupának. A támogatók között lesz még többek között a Budweiser, a McDonald’s, a Hisense, és a Vivo is.

Óriási láthatóság

A közlemény szerint a Crypto.com lesz a bajnokság kizárólagos kriptokereskedési platformja. A mérkőzések során a cégnek a stadionokon belül és kívül is rengeteg megjelenést biztosít majd a FIFA, ami kivételes expozíciós lehetőség lesz a platformnak. A 2018-as FIFA eseményeket világszerte több mint 3,5 milliárd néző követte.

Ezen felül a kriptofizetési platform felhasználói számára lehetőséget biztosít majd, hogy részt vegyenek a mérkőzéseken, valamint értékes nyereményeket is kisorsol majd köztük.

A Crypto.com korábbi megállapodások

A platform már korábban is több megállapodást nyélbe ütött a sportvilág szereplőivel. Az egyik legjelentősebb a híres Staples Centerrel kötött megállapodás volt, amely után a világ top listájába tartozó rendezvényközpont Crypto.com Arena néven működik tovább. Az aréna több olyan híres csapatnak is otthonául szolgál, mint például a Los Angeles Lakers és a LA Clippers NBA csapatok.

Emellett több csapatot is szponzorált már a cég különböző területeken, például az Aston Martin F1-es csapatát, és a francia Paris Saint-Germain futballklubot is.

Win-win

Ezek kapcsán Kay Madati, a FIFA reklámfőnöke, úgy nyilatkozott, hogy a Crypto.com már több alkalommal is bizonyította elhivatottságát az élvonalbeli csapatok támogatása során. Ezért különösen nagy örömmel üdvözli a FIFA a Crypto.com-ot a Katarban megrendezésre kerülő világbajnokság támogatói között.

Kris Marszalek, a Crypto.com társalapítója és ügyvezető igazgatója kiemelte, hogy ez a rendkívüli lehetőség a cége számára. A világbajnokságon való megjelenéssel tovább növelhetik a cég ismertségét. Ezen felül a platform innovatív megoldásaival újabb élményekkel gazdagíthatják a szurkolókat.