A Coca-Cola legújabb NFT projektje szó szerint elvarázsolja a fesztiválozókat

Az EXIT Festival, a Coca-Cola Szerbia és a SolSea örömmel jelentik be, hogy forradalmi együttműködést hoztak létre, amely most a legmenőbb pulcsikba öltöztetve varázsolja el az NFT-k és a fesztiválhangulat megfoghatatlan világában résztvevőket.

A Solana-alapú SolSea NFT-platform július 5-én közölte, hogy partnerségre lépett a Coca-Cola szerbiai részlegével, a Coca-Cola Srbijával, és az egyedi tokenek mellett valami egészen forradalmit is alkottak. A két vállalat az NFT-ket és a különböző termékeket, mint pulóverek és rövid ujjúk az EXIT Fesztivállal partnerségben kínálja. Az EXIT egy hatalmas nyári zenei fesztivál, amely minden év július elején 40 000+ szórakozni vágyót fogad a szerbiai Újvidéken. A 2023-as fesztivál július 6. és július 9. között zajlik.

A SolSea megerősítette az ALL.ART NFT-piac bejelentését is, amely részletesebben ismertette az újdonságot.

Tükröm, tükröm mondd meg nékem

A partnerség középpontjában a „Magic Mirror” digitális különlegesség áll, amely szórakoztató és egyedülálló élményt nyújt, és a legmodernebb technológiával készült. A fesztiválozó beáll a tükör elé, és az varázslatos módon egy véletlenszerűen kiválasztott pulóverbe “öltözeti” őt. Egy QR kód leolvasásával arra is lehetősége adódik a kipróbálójának, hogy megörökítse ezt a nem mindennapi élményt. A Magic Mirror az EXIT Fesztivál Coca-Cola zónájában található.

Az ajánlat 100 exkluzív kapucnis pulóvert tartalmaz, amelyeket a VIP-tagoknak kínálnak, és NFT-kkel párosítanak. Tartalmaz továbbá rövid ujjú és ujjatlan pólókat is, bár az ALL.ART közleménye nem jelzi, hogy ezekhez a darabokhoz is társulnának NFT-k.

A Coca-Cola már évek óta aktívan részt vesz a web3-ban

Ugyan a fentiekben leírt partnerség csak a Coca-Cola szerbiai részlegére korlátozódik, az óriáscég már számos NFT-projektben vett részt korábban is.

A vállalat 2021 júliusában adta ki első kriptoművészeti alkotásait, amelyek 4 egyedi, az OpenSea piactéren indított NFT-t tartalmaznak, a Barátság Nemzetközi Napja alkalmából. A vállalat elmondása szerint az NFT-k online árverésén mintegy 575 883 dollár bevételre tett szert, amelyet a Special Olympics International támogatására ajánlottak fel. A rákövetkező évben már a Polygon hálózatán tette meg ugyanezt.

Coca-Cola

A képen a 2022-ben, a Polygon hálózatán kibocsátott NFT gyűjtemény látható.

Szintén 2022-ben a Coca-Cola a Pride hónap alkalmából kínált jótékonysági célokra NFT-ket. Ezt követően pedig a Katarban megrendezésre került foci világbajnokság körüli felhajtást kihasználva, a Crypto.com és GMUNK (egy több, mit 20 éve digitális térben tevékenykedő művész, valamint a hollywoodi Tron filmek látványtervezője egyben) partnerségében alkotott meg egy 10 000 darabos NFT kollekciót. Az egyes darabok a focisták játékbeli mozgásának nyomon követésével; helyzeteikkel, góljaikkal generálódtak.

Más nagy márkák, köztük a Marvel, a Starbucks és a Porsche is belekóstoltak az NFT-s projektekkel történő együttműködésbe. Míg egyes kritikusok a vállalati NFT-ajánlatokat “pénzlehúzás”-nak titulálva utasítják el, más szereplők gyakran jótékonysági célokra gyűjtenek pénzt, valamint lehetőséget adnak kibontakozni azoknak a kriptoművészeknek, akiket a “hagyományos”, nem-web3-ban tevékenykedő alkotókkal szemben sok esetben lenéznek.