Vezető e-sport márkával lépett partnerségre a Crypto.com
A Crypto.com kriptós mobilbank partnerségre lépett a Fnatic e-sport márkával. Az 5 éves partnerség keretében többek között kriptókkal is lehet vásárolni a Fnatic csatornáin keresztül.
A 15 millió dolláros megállapodás lehetővé teszi a Crypto.com számára, hogy új piacként kapcsolatba kerüljön a Fnatic globális és digitálisan őshonos játékosközösségével, áll a közleményükben.
A partnerség lesz a 10 millió regisztrált felhasználóval rendelkező Crypto.com első pivotja az e-sportok világába, kiegészítve a vállalat gyorsan bővülő partnerportfólióját. A mobilbank az elmúlt hónapokban sorra lépett megállapodásra a sportvilág legnagyobb márkáival, köztük az UFC-vel, a Formula 1-gyel, az olasz Serie A ligával, az Aston Martin Cognizant F1 istállóval és a Paris Saint-Germain labdarúgócsapatával.
A friss együttműködés keretében a Crypto.com logója ott fog figyelni a Fnatic csapatok mezein, amihez számos nyereményakció és pénzben nem kifejezhető játékélményben is partnere lesz a szervezetnek. A közeljövőben egy új digitális NFT kollekció piacra dobását is tervezik, köztük exkluzív Fnatic NFT-két.
A közlemény szerint a Fnatic az e-sport rajongók kriptós edukálásából is kiveszi a részét, ugyanis pénzügyi ismereteket és kriptográfiai oktatási lehetőségeket fog kínálni a játékosok és a rajongók számára.