Forma 1-es istálló szponzora lesz a Crypto.com
Szponzor megállapodást írt alá a mobiltárca üzemeltető Crypto.com az Aston Martin autógyártóval a Forma 1-es istállójának támogatása céljából.
A Crypto.com blogja szerint a többéves reklámszerződés apropóját a brit autógyártó F1-es visszatérése adja, az Aston 61 év után tér vissza a Forma 1-be.
Az Aston kocsikon futó Crypto.com hirdetések komoly nocoiner (értsd: olyan személy vagy vállalkozás, aki/ami soha nem vett, tartott még kriptovalutát) ismeretséget hozhatnak a cégnek, hiszen források szerint a 2019-as szezon futamait átlagosan 90 millióan figyelték, a teljes nézettség pedig elérte az 1.9 milliárdot.
Kris Marszalek a Crypto.com ügyvezetője az Aston Martin szponzori szerződésről így nyilatkozott:
“A tény, hogy egy kriptovaluta cég egy ilyen nyilatkozatot tud tenni és összhangba hozhatja magát egy ilyen nívós és hagyományőrző branddel mint az Aston Martin, azt jelzi, hogy a szektor elkezdett maturálni.”
Amellett hogy a 17 futamosra tervezett szezon minden helyszínén ott fog figyelni a Crypto.com logója, Marszalek elmondása szerint a futamokon más kriptovaluta termékek hirdetését is tervezik. Jefferson Slack az Aston Martin F1 divíziójának kereskedelmi igazgatója szerint nyitottak a kriptovaluta szektorra és kíváncsian várják az eredményeket.
A patinás Aston Martin gyártó egyike azoknak az autómárkáknak, ami fel-feltűnik a James Bond filmekben, illetve források szerint érdeklődnek az NFT-piacok és alternatív utalási metódusok iránt is.
Kapcsolódó:
- 70 milliárd CRO tokent von ki a forgalomból a Crypto.com, kilőtt az árfolyam
- A Forma-1-gyel kötött licencszerződést a blokklánc startup
- Fiat, Gucci, Pirelli: nyomon követhetőek lesznek a Made in Italy termékek