Revolut ügyfelek hetekig, néha hónapokig nem tudnak hozzáférni saját pénzükhöz
A Revolut több tucatnyi ügyfele panaszkodott arra, hogy nem tud hozzáférni a saját számlájához, és ezzel a saját pénzéhez.
Egyes felhasználók jelentése szerint nem tudnak belépni a fiókjaikba, mások belépni ugyan be tudnak, de nem tudják mozgatni a pénzüket. Azt is hozzátették, hogy a Revolut ügyfélszolgálata néma, nem kapnak kielégítő választ a panaszaikra.
Egy a brit The Telegraph híroldalnak nyilatkozó olvasó elmondta, hogy már december 16-a óta ki van zárva a fiókjából úgy, hogy közben prémium előfizető. Választ a zárolásra eddig nem kapott a Revolut ügyfélszolgálatától.
@RevolutApp contacted @financialombuds to get you to return the 30K you have taken from Metro but not credited our account with
— Stephen Frost (@frostincluded) January 21, 2020
Alexander Geilhaupt például 3000 fontjához nem tud hozzáférni mióta január elején a digitális bank zárolta a fiókját. E miatt nem tudott ajándékot venni a fia születésnapjára, írja a Telegraph.
Geilhaupt a lakásbérleti díját is a Revoluton keresztül próbálta rendezni (4000 font), amit a Revolut blokkolt. Mikor az ügyfélszolgálatnak bizonyítékokkal támasztotta alá az utalás legitimitását, a Revolut jóváhagyta az utalást, majd erre rá blokkolta a fiókját.
@RevolutApp my metal account has been blocked for over 3 weeks and the live help chat haven’t answered me for 8 days ! Can you do something about it ? I tought metal account had priority help ! It’s a shame that it take so long to get answers from your customers service
— Laurent manderlier (@el0elpkr) January 21, 2020
„A fiam születésnapja a hónap elején volt. Nem tudtam hozzáférni a saját pénzemhez azon a napon és ezzel egy nagyon szomorú születésnapot kaptunk,” tette hozzá.
A Revolut szóvivője szerint: „Nem észleltünk technikai problémákat a zárolt fiókokkal kapcsolatban. A 10 millió ügyfelünk nagyon kis létszáma tapasztalhat felfüggesztést a számláján.”
Ez előfordulhat szerződésszegés miatt vagy a biztonsági ellenőrzés részeként, ami folyamatosan felügyel az ügyfeleink biztonságára.
Ez az intézkedés egy szabályozói követelmény. Tudjuk milyen hatással lehet az ügyfeleinkre és mindig azon dolgozunk, hogy feloldjuk a számláikat amilyen gyorsan csak lehet.
Geilhaupt elmondása szerint mikor panaszt mert tenni a digitális banknál, illetve Twitteren és Facebookon, akkor blokkolták a fiókját. A Revolut nem kommentálta az ügyet.
Egy későbbi Telegraph cikkből az is kiderül, hogy a hónapokra számlájukról kizárt felhasználók perre mennének a digitális bankkal. Egy felhasználónak például 30 000 fontja ragadt a Revolut fiókjában november óta.
A Bitcoinhoz nincs szükséged regisztrációra, nincs szükséged ügyfélszolgálatra, nincs pin kód és zárolás, mert egyszerre fizetési processzor, fizetőeszköz és megtakarítási forma. Globálisan és olcsón tudsz értéket utalni a világ bármely pontjára. A Revolut ‘csak’ egy újabb bank, ami azt tesz a pénzeddel, ha érdeke úgy kívánja, amit akar.
Kapcsolódó: