Hatékonyabb online hirdetések érdekében blokklánccal kísérletezik a PepsiCo
Egy blokklánc kísérlet keretében az üdítőgyártó PepsiCo 28%-os hatékonyságnövekedést tudott elérni hirdetési ellátási láncán.
A Proton projekt célja, hogy megvizsgálják hogyan tud az elosztott főkönyvi technológia hasznosulni a programozható reklámozás területén.
A PepsiCo partnere a kísérletben a Mindshare médiaügynökség volt, mely hétfőn jelentette be, hogy a Zilliqa blokklánc platformját használva programozható hirdetési végpontok közötti ellátási lánc harmonizációt képes végrehajtani.
Ha eleged van a reklámokból ?, akkor használd a blokklánc alapú Brave böngészőt.
A Zilliqa okos szerződéseit a programozható ellátási lánc automatizálásánál egyaránt hasznosították:
“Ezek az okosszerződések összehangolják a több adatforrásból érkező megjelenítéseket a belső használatú, közel valós idejű Native Alliance Token (NAT) tranzakciók segítségével, jelentős hatékonyságnövekedést és teljes átláthatóságot eredményezve a márkatulajdonosok számára.”
Az eredmények alapján költségmegtakarítás érhető el a megtekintések terén, ha a reklámkampányokat okosszerződések segítségével futtatják.
A projektben a PepsiCo mellett részt vett Rubicon médiaügynökség, a programozható reklámtechnológiával foglalkozó MediaMath és az Integral Ad Science médiacég.
A márciusi kísérletet az Ázsia – Csendes-óceáni térségben hajtották végre és az együttműködők már tervezik a második körös kísérletet kiadómonetizációval és még több teljesítménymutatóval.
Farida Shakhshir, a PepsiCo fogyasztó elkötelezettségért felelős vezetője elmondta:
Biztatóak az eredmények és tervezünk még néhány kampányt futtatni különböző kondíciók között hogy több hipotézist hitelesítsünk és tovább mérjük az általános hatását.