Óriási növekedés: a Brave már 100 ezer tartalomkészítőnél tart
Már több, mint 100 ezer tartalomkészítő fogad el a BAT tokent (Basic Attention Token) fizetőeszközként. Január óta nagyjából megháromszorozódott a résztvevők száma, miközben a felhasználóké is egyre magasabbra szárnyal.
Személyes adatok védelme és gyorsaság: mi más kell még?
Eddig is sok jó írtunk a Brave böngészőről és a BAT tokenről, hiszen frissítő végre látni azt, hogy a Chrome és más „prominens” böngészők problémáira végre van megoldás. Az alternatíva pedig már nem is olyan apró: a Brave elképesztő sebességgel kezdte meg a növekedését 2019-ben.
Aki esetleg még nem hallott volna a böngészőről, annak egy gyors összefoglaló. A Brave egy olyan nyílt forráskódú böngésző, amely automatikusan letiltja a felhasználók számára a hirdetéseket és a harmadik feles követőket. És hogy a helyzet még jobb legyen: 3-szor gyorsabb az olyan megszokott böngészőknél, mint a Chrome vagy a Firefox.
Itt azonban nem álltak meg a fejlesztők, áprilisban új funkciót jelentettek be. A Brave Jutalmakkal most már a felhasználókat is jutalmazzák, amiért mindössze egy dolgot kell megtenniük: megnézni néhány reklámot.
Töltsd le a BRAVE böngészőt és keress BAT tokeneket
A Brave szárnyalni kezdett 2019-ben
Jól hangzik, mi? És nem csak szerintünk: a Brave növekedése az elmúlt hónapokban tényleg eszméletlenül gyorssá vált. Januárban még csak 28 ezer tartalomkészítővel dolgoztak (különböző weboldalakkal, illetve YouTube és Twitch készítőkkel). Ez a szám azonban április végére elérte a 100 ezret, miközben a felhasználók száma is rohamosan nő.
A Brave sikere amellett, hogy nagyra értékelendő teljesítmény, valahol meglehetősen logikus is. Az elmúlt évek egyre erősödő aggodalmai a személyes adatok védelmével kapcsolatban, tökéletes környezetet teremtettek egy olyan böngészőnek, ami a legnagyobb hangsúlyt helyezi ezek védelmére. Az pedig, hogy a Brave Jutalmak funkcióval még a felhasználókat is jutalmazzák, újfent zseniális lépés volt a vállalkozás részéről.
A cikk írásakor egyébként a BAT legfőképp a YouTube-os tartalomkészítőknél volt népszerű. A jelenlegi több, mint 106 ezer készítő közül, majdnem 80 ezer a videómegosztón aktív tag, míg a webhelyek kb. 20 ezres számmal képviselik magukat a hivatalos statisztikában. A Twitch streamerei kb. 8 ezres tábort számlálnak. Ez a szám azonban különösen szép teljesítmény, hiszen egy hónappal ezelőtt ennek nagyjából csak a felénél jártak még.