Elképesztő profit: Egy kereskedési bot 6,8 millió dollárt kaszált mémérméken
Nemrégiben kapott szárnyra a hír, miszerint egy kereskedési bot a Pump.fun platformján nem kevesebb, mint 6,8 millió dollárnyi profitra tett szert.
Dübörög a bikafutam a kriptoszektorban, aminek hatására a mémérmék aktivitása is jelentősen megnövekedett. Ez különösen igaz a Pump.fun-ra, a Solana legnagyobb mémcoin platformjára is.
A kereskedők előszeretettel hasznosítják a rendelkezésükre álló különböző technológiákat, beleértve a trading botokat is. Ezáltal képesek automatizálni a stratégiáikat annak érdekében, hogy a lehető legnagyobb jövedelemre tegyenek szert
Hétfőn, vagyis november 25-én, a Lookonchain arról számolt be, hogy egy kereskedési bot jelentős nyereséget ért el a mémérmékkel való kereskedés révén a Pump.fun-on. Az elmúlt hónap során a bot 27 000 SOL-t SOL Price , azaz 6,8 millió dollárt keresett.
A bot may have earned ~27,000 $SOL($6.8M) by sniping #memecoins on https://t.co/C909I8882s over the past month!
2 days ago, the bot spent just 2 $SOL to snipe 57M $FATHA and sold it all for 4,456 $SOL, netting 4,454 $SOL($1.12M)—a staggering 2,227x return!
Today, it spent 1.75… pic.twitter.com/BQf15VpClQ
— Lookonchain (@lookonchain) November 25, 2024
November 23-án például a bot 2 SOL értékben vásárolt 57 millió FATHA tokent. Nem sokkal később eladta ezeket a tokeneket 4,456 SOL-ért, ami 2,227-szeres hozamot jelent. Két nappal később a bot 58,57 millió FRIC tokent vett 1,75 SOL-ért. Ezt követően ezeket a tokeneket 1,646 SOL-ért adta el, így 943-szorosára növelve a profitot.
A bot kereskedési mintái egy „spray and pray” stratégiára utalnak. Ez azt jelenti, hogy a bot mondhatni alacsony, egymástól eltérő összegeket fektetett be különféle projektekbe, arra számítva, hogy ezek a tokenek kiemelkedő hozamot generálnak majd.
A stratégia olyan kis tőkeértékű tokenek kiválasztására támaszkodik, amelyek jelentős felfelé ívelő tendenciával rendelkeznek. Ezeket az eszközöket a bennük rejlő potenciál miatt választják ki. Bár a pontos kritériumok nem ismertek, valószínűleg bizonyos felhasználói elkötelezettségi mérőszámokon alapulnak.
Emellett az egyes befektetések kudarcarányát is figyelembe veszik. Azok a kereskedők, akik ezt a stratégiát alkalmazzák, tudják, hogy a befektetéseik többsége kudarcot vallhat. Azzal is tisztában vannak, hogy nem szabad eladni egy tokent rögvest, amint annak árfolyama emelkedni kezd, mivel ezeknek az érméknek kompenzálniuk kell az összes sikertelen befektetést.