10 ezer dollárt emeltek le a számlájáról – a bank pedig nem csinált semmit
Az ügyfél állítása szerint a JPMorgan Chase nem tett semmit, miután csalók 10 000 dollárt emeltek le a számlájáról.
Csekkes banki csalás
Cate Dutler a JPMorgan leányvállalatának a Chase Banknak az arizonai ügyfele volt. Most azt nyilatkozta, hogy egy csekket küldött egy chicagói rokonának, amely soha nem érkezett meg. Az esetről a CBS-hez kapcsolódó WTOC hírállomás tudósított.
Ehelyett az online fiókja azt mutatta, hogy a csekket egy csaló megkaparinthatta, átírta és beváltotta. A csaló eltávolította a rokona nevét, és helyette UNPRECEDENTED EATS szavakat írta a címzett nevének sorába.
Dutler ezután egy módosított csekkigényt nyújtott be a Chase Bankhoz a megengedett egyéves időtartamon belül. A bank azonban azt mondta, hogy a csekk valóban hamis – és az ilyen típusú csalások bejelentésére rendelkezésre álló 65 napos határidő lejárt.
„A Chase Bank nem csinál semmit. És azt mondják, hogy azért, mert lekéstem a határidőt.”
Dutler elmondása szerint a hónapok során a Chase Bank többször is elmondta, hogy vizsgálja a történteket, és várja a választ egy másik banktól, ahol a csekket beváltották. A bank időközben azonban elismerte, hogy soha nem vette fel a kapcsolatot a TD Bankkal, és az ügyet lezárták. Addigra azonban Dutler kifutott a 65 napos időből a panasz benyújtására.
„Ez bűncselekmény. Csalás volt. És a Chase nem tett semmit.”
A WTOC próbálta felkutatni az „Unprecedented Eats” céget, amely a hamisított csekken szerepel, azonban eddig nem sikerült választ kapni tőlük.