OnlyFans anyavállalata is bevásárolt az Ethereumból

Az OnlyFans anyavállalata, a Fenix International felfedte, hogy 2021 és 2022 között közel 20 millió dollár értékben vásárolt ethert.

A brit pénzügyi nyilvántartásba augusztus 24-én benyújtott pénzügyi bejelentésében a Fenix International lett a legújabb cég, amely felfedte kriptobefektetéseit. 2021 és 2022 között 19,9 millió dollárt fektetett etherbe. Ezzel a kriptovaluták általi diverzifikálásra és lehetőségeinek feltárására törekedett saját befektetési portfólióján belül. A kriptopiacot tavaly óta sújtó medvepiac miatt azonban ez a kezdeti 19,9 millió dollár a cikk írásakor már csak körülbelül 11,4 millió dollárt ér.

Ezt leszámítva azonban az OnlyFans tavaly jó évet zárt, összességében 16,6%-os növekedést ért el. A platformon regisztrált alkotók száma 47%-kal, az előfizetők száma pedig 27%-kal nőtt. Ez a mostani lépés, hogy felfedték a kriptovaluta befektetéseiket azt jelentheti, hogy a vállalat a kriptotérben lévő lehetőségek után is kutat.

OnlyFans kalandozások a kriptotérben

A vállalat kalandozásai azonban nem korlátozódtak csupán a befektetésekre. Tavaly februárban a platform lehetővé tette az ellenőrzött tartalomkészítőinek, hogy profilképüket ellenőrzött Ethereum NFT-kre cseréljék. Ezt a platform a Polygon blokkláncra építve valósította meg.

Amrapali Gan vezérigazgató szerint ez volt az „első lépés annak feltárásában, hogy az NFT-k milyen szerepet játszhatnak a platformon.” Most az anyavállalat úgy döntött, hogy feltárja a kriptobefektetéseit is, hogy meglovagolja a decentralizált közösségi médiát övező hájpot, amit a Friend.Tech indított el.

A Friend.Tech közösségi alapú kriptoplatform azonban most hanyatlással néz szembe pár héttel azután, hogy augusztus 11-én berobbant a Coinbase Base hálózatán. A platform elég súlyos gondokkal küzd jelenleg, napi bevétele gyorsan, közel 90%-kal zuhant be. A platform lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a nyilvános Twitter-profiljaikhoz kapcsolódó tokenekkel kereskedjenek. Lisandro Rodriguez, a Coinbase fizetési kockázatkezelője szerint a „kapzsiság és a rossz végrehajtás” áll a háttérben. A Friend.tech-hez hasonlóan az OnlyFans is az „influencer marketing” kultúrára és a felturbózott kampányokra támaszkodik, hogy terjed a felhasználók körében és megerősítse jelenlétét a weben. Azonban vannak más decentralizált közösségi média alkalmazások is, amelyeket az OnlyFans felfedezhet, és esetleg partneri kapcsolatba léphet velük.