A Telegramos csodajátéknak már 300 milliónál is több játékosa van

Óriási mérföldkőről számoltak be nemrég a Telegram-alapú, Hamster Kombat nevet viselő, rendkívül népszerű “tap-to-earn” típusú játék készítői. Július 30-án közölték, hogy a játékosaik száma átlépte a 300 milliót, ami a Telegram 950 millió aktív felhasználójának majdnem a harmada. Ez az adat abban az új fehér könyvben szerepelt, amelyet a névtelen fejlesztői csapat publikált és amely részletezi a játék tokenjének The Open Networkön (TON) történő bevezetéséhez kapcsolódó elosztási terveket. Az indulás eredetileg júliusra volt ütemezve. De a július 29-ei információk szerint az airdrop még mindig csak a tervezési szakaszban van.

A Hamster Kombat játékosszáma rekordokat dönt nap mint nap

A Hamster Kombat az elmúlt hetekben tapasztalt igazán óriási növekedést. A Telegram vezérigazgatója, Pavel Durov július 5-én azt mondta, hogy a játéknak akkor 239 millió játékosa volt, a játék fejlesztői napokkal később már 250 milliós számról beszéltek. 300 millió játékos – ez óriási szám bármilyen játék számára. A hatalmas gigászok, mint az ingyenesen játszható Fortnite vagy Roblox is valamivel több mint 200 millió játékossal rendelkeznek. A Hamster Kombat játékosszáma tehát történelmi csúcs, ráadásul mindössze néhány másodpercet vesz igénybe, hogy az ember elkezdhessen vele játszani.

A játék honlapja szerint egyébként még mindig július a tokengenerálási esemény időpontja. De július 29-én a fejlesztők egy tweetben írták le, hogy ez később fog csak megtörténni. A HMSTR token TON-on történő indulására tehát óriási számú játékossal fog ráfordulni a Hamster Kombat. Ha csak kicsit is képes lesz a Notcoin nyomában járni, akkor óriási piaci kapitalizációs csúcsra lehet számítani. Mert a Notcoin Telegramos tap-to-earn játék az év elején indította el több millió játékosának a NOT tokenjét és 3 milliárd dollár feletti piaci kapitalizációt ért el.

A most megjelent whitepaper nem részletezi a HMSTR token bevezetésének pontos időpontját. Néhány részletet azonban meg lehet tudni belőle arról, hogyan kerülnek elosztásra a tokenek. A Notcoinnal ellentétben azonban a Hamster Kombat csapata nem fogja egyszerre kibocsátani az összes tokent és nem is kínálja fel mindet a játékosoknak. A csapat szerint a HMSTR tokenek 60%-át a játékosok kapják meg az airdropban. A fennmaradó részt pedig „a piaci likviditás biztosítására, ökoszisztéma partnerségekre és támogatásokra, csapatok jutalmazására és egyéb elemekre fordítják”. Amint a whitepaper részletezi, a Hamster Kombat azt tervezi, hogy idővel bővíti az ökoszisztémáját, és más fejlesztőket is bevon a munkába, többek között támogatások révén. A játék egy csapatos funkciót is elindít majd, hogy a játékosokat együttműködésre ösztönözze. Valamint időben korlátozott események is jönnek különleges jutalmakkal. Például lesz egy „Season 2” kampány is, kriptós jutalmakkal.